субота, 19. септембар 2015.

Avon bb mat krema - recenzija

Kao što sam najavila, ide jedna recenzija. Radi se o avonovoj bb mat kremi i svoje iskustvo ću rado podeliti sa vama, zato, ostanite tu!


Krema je stigla predprošlog četvrtka, dakle, imala sam nekih desetak dana da je isprobam. Ne koristim nikakve pudere, tonirane kreme, pa čak ni korektore. Iako mnogo volim šminku, nekako ne volim da se šminkam sada, mislim da sam premlada za to, iako se neki možda nebi složili. Polaskom u srednju školu, odlučila sam da kupim ovu kremu kako bih je povremeno stavljala, jer ujedno i hidrira kožu, međutim, ona je prevazišla očekivanja.


Od prošlog ponedeljka sam je svakoga dana koristila za skolu. Prekrivenost je slaba do srednja, mada meni ne treba neka prevelika, iskoci tu neka veca bubuljica koja se ipak vidi, ali ipak, ten bude dosta ujednacen, i ne sijam se, jer je krema mat a ja imam masnu kožu. Ukoliko imate suvu kožu možete probati običnu avon bb kremu, ali nju nisam probala.
Ono što mi se malo ne dopada, jeste što sadrži sjaj. Ništa upečatljivo, ali kada se malo zagledate, videćete šljokice.
Ima je u dve nijanse, moja je tamnija, i potpuno se poklapa sa mojim tenom, postoji i svetlija, ako vam je ona potrebna.
Na pakovanju piše da stoji do 12 sati, to ne očekujte, definitivno ne stoji. Dakle, ja bih je stavila u sedam, oko dva bi je bilo jako malo, naravno, čak i kada spadne, ništa se ne primećuje jer je nijansa ista ako me razumete. Nisam sigurna koliko dugo može da stoji, ali dvanaest sati nikako. Još bi trebali da imamo u vidu to da su svih tih dana temperature bile preko 35 stepeni, pa sam se i znojila, ali to nije preterano uticalo na kremu. Sve u svemu, zadovoljna sam. Ne mogu vam reći da je savršena itd jer zaista nisam probala dosta njih pa jednostavno nemam sa čime da poredim :)


Ovde sam pokušala da prikažem kako to izgleda kada se nanese na lice (u mom slučaju ruku), kada se zadubite, primetićete ovaj sitni sjaj koji sam pomenula, mada, meni sada ni ne smeta uopšte. :)


Ovo su moji sažeti utisci:
Pakovanje: 30ml, veoma praktično, može da stane bilo gde, čvrsto je, čep se okreće, pa ne može samo da se otvori.
Boja: postoji u dve nijanse, svetla i tamna, što je sasvim dovoljno. Kao što sam već rekla moja je tamna i sviđa mi se.
Efekat: dobija se pravi mat efekat što mi se dopada, ne volim što sadrži te male šljokice, iako se one zapravo ni ne vide toliko hahah.
Ocena: 10, kao što rekoh, nisam ih mnogo probala tako da mi je ova odlična, možda postoje i bolje, ali meni je ona za čistu desetku
Rok trajanja: tri godine
Ponovo kupiti: sigurno!

Nadam se da vam se dopala ova recenzija. Već neko vreme planiram da vam ubacim haul, spremila sam slike, ali nikako da ga napišem. Imam još neke postove u panu, a do tada ćaoo ❤

6 коментара:

  1. Ova krema izgleda zaista sjajno , a i po tvom opisu - zaista je odlična :) ♥♥
    Nadam se da ću imati prilike da je kupim :)

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post :) Ja imam garnierovu BB kremu i vrlo sam zadovoljna njome...
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Savršen post! Imam jedno pitanje za tebe, možeš li mi dati e-mail li neki link gdje mogu da te kontaktiram? ☺❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. ❤ Naravno, ovo su linkovi gde me možeš kontaktirati:
      E-mail: alkjhjhgfdsatrewq@gmail.com
      Fb stranica: Bojanas World (tu jako retko ulazim tako daa)
      Ask.fm: @helpgirl1

      Избриши
  4. Super post
    Pratim te

    http://tajfunblog.blogspot.hr/2015/09/makeup-revolution-wish-list.html?showComment=1442780272797&m=1

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...