субота, 05. септембар 2015.

The First School Week

Skoro je nedelju dana od kako nisam pisala. Bila sam preprezauzeta, ali ipak ne odustajem od blogovanja. Evo, ni sada nemam vremena za neki duži post, ali na ovu temu sam svakako želela da pišem. Moja prva nedelja u srednjoj školi je prošla, a evo ih utisciii.

U ponedeljak sam bila preuzbuđena, još uvek nisam znala sa kim sam u odeljenju, pa sam oko dvanaest sati otišla u novu školu da pogledam spiskove. Nije ih bilo pa sam šetala okolo dok ih nisu izbacili hahahha. Prvi utisak - UŽAS! Ja sam imala super ekipu u osnovnoj, i svi smo nastavili druženje, ali stvarno sam se nadala da ću biti sa nekom decom iz drugih škola. Uglavnom, od nas 30, 15-oro je bilo iz moje škole, a to me nije baš oduševilo, drugo odeljenje se činilo pedsto puta bolje. U toku dana, saznala sam da se nikome ne sviđa naše odeljenje (onima koji nisu iz moje škole), pa su se oni premestili. Tako da sada ima dvadesetak učenika moje osnovne škole. Divno.
Kada sam došla kući, videla sam poruke od nekih devojčica koje sam poznavala iz viđenja, a upale smo u isto odeljenje. Tako da sam se sa njima dopisivala celi dan. Vreme nije moglo sporije da protiče, svašta sam razmišljala, kako ću se uklopiti, kakvi će nastavniti biti.. Konačno došlo je vreme da legnem, ali nisam uspela da zaspim do tri sata, iako sam legla u deset.
Ujutru sam, bez ikakvog alarma, ustala u pola šest, terala sam sebe da opet zaspim, ali bezuspešno. Ustala sam, šetala po kući, razmišljala i spremala se. Prvog dana, tata me odbacio do škole kolima. U krugu drugara iz osnovne, oko nas grupice, nepoznati i poznati, uplašeni i opušteni. Stariji đaci su ulazili u školu, dok je nama to izgledala kao ogromna zgrada gde se nikada nećemo snaći. Izašla je jedna devojčica sa druge godine, zajedno sa sekretaricom. Rekli su nam da se podelimo po odeljenjima i pratimo ih. Tako smo lutali školom do učionice gde smo imali prvi čas, onako u čoporu, dok su svi ostali (stariji) stajali sa strane i posmatrali nas. Tada sam ugledala devojčice sa kojima sam se dopisivala, pozdravile smo se, jedna od njih se jako tresla, nije znala šta da radi. Ja, naprotiv, izgubila sam svu tremu, prolazila sam školom i razgledala okolo, ali ti pogledi sa strana su mi bili jako smešni, i tako sam najednom počela da se smejem naglas, prilično glasno, dok su ostali gledali i mislili da nisam normalna. Drugarica pored mene je takođe počela da se smeje i onda ceo čopor. Iskreno, kasnije me bilo baš blam, ali šta ću, takva sam. Ispred učionice smo čekali punih 10 minuta, bilo je preko 40 stepeni, svi smo se hladili sveskama, idalje podeljeni u neke grupice. Osetila sam da mi je isuviše vruće, pa sam otišla na drugi kraj hodnika gle je bila neka kao klima (ne znam zašto i ostali nisu bili tu). Neke devojčice su došle tu, i pričale smo ne znam ni ja šta, uopšteno o školi. Mnogo mi je drago jer sam već prvog dana upoznala nekoga. Kada smo ulazili u učionice, nije više bilo grupica, sedali smo gde ko stigne i pored koga ko stigne. Dopalo mi se što je sve išlo spontano. Već sutra sam se osećala kao da ih poznajem ceo život (okej, nisam sa svima pričala, ali s većinom). Nije mi se dopalo jer su se neke drugarice (sa kojima se odatle najviše družim) odvajale, kako bi posmatrale prolaznike koje bi komentarisale, a odbijale su upoznavanje, ali nema veze :) Nastavnici su uglavnom strogi, skoro svi su dolazili s rečenicom "Pa znate, čuli ste da je škola teška, mi ćemo se truditi da vas ispitujemo i ocenjujemo svakog drugog časa, a vi samo učite redovno". Neki od njih su bili i drski pa sam se malo i prepala. Prve lekcije su počele odmah, a ja sam po dolasku kući već učila, tako da sada imam tu neku radnu naviku koju sam zapostavila preko leta.
Meni se dopalo kako je prošao prvi dan, i prva nedelja srednje škole. Iako sam pre toga imala veliku tremu, onog trena kada sam zakoračila u školsko dvorište, sve je nestalo, i sve mi je bilo dosta zanimljivo. Trema se vraćala onda kada sam trebala da se predstavim, jer sam mislila da ću nešto lupiti, ali nije loše prošlo.

Verujem da vas je ovaj post smorio, ali, pisala sam jako brzo, nisam imala vremena da razmišljam o njemu ranije. Obećavam vam da će sledeći post biti kreativan, da će sadržati vesele fotografije koje sam sama napravila, i da neće bbiti sačinjen od ovolikog teksta. Planirala sam da napišem neki haul, ali videćemo.
Izvinite još jednom ako je post bio dosadan, to su neki moji utisci, možda nekome i pomogne. Do sledećeg puta, ćaoo! <3


Kako ste vi provele prvu sedmicu škole? 

5 коментара:

  1. Super post,ja sledece godine krecem u srednju i vec se sada pitam kako cu se uklopiti...Lepo je sto si podelila ustiske... <3

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post :) I ja sam krenula u prvi razred srednje :) Svi nastavnici gledaju maksimalno da nas uplaše.... :(
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post,gimnazije su stvarno sou haha,ali stvarno mislim da je glupo zato sto su te stavili sa osobama iz tvoje skole u mom odeljenju imam samo jednu drugaricu iz moje skole i nisam sa njom tokom osnovne ni rec prozborila a sada je sve super...sigurno ce sve na kraju ispasti kako treba ;D
    http://sofija1837.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Meni je škola počela tek jučer. :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Post je bio odličan. I ja sam takođe krenula u srednju školu, istu tremu sam imala. :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...