четвртак, 15. октобар 2015.

#TripAroundTheWorld ✈ | Barcelona⚽

Iskreno, nikada nisam imala želju da otputujem u Barselonu. Nisam zagledala slike, nisam znala kako izgleda, znala sam za njihov stadion i to je to. Pre par meseci, moja drugarica se vratila sa ekskurzije, na kojoj je, između ostalog, posetila i Barselonu. Kada sam gledala njene videe i fotografije ostala sam naprosto oduševljena. Grad je fenomenalan, divno uređen, samo reče hvale, za sad.. Ono što mi se posebno dopada je ovaj zamak/dvorac čiji je arhitekta Antonio Gaudi. Meni ovo predivno izgleda, i baš bih voolela da ga pogledam uživo. Kao što vidite, nisam vam pisala previše geografskih podataka, više volim da vam pokažemm fotografije (ako biste želeli i istorijske i geografske činjenice, pišite mi u komentare) :) Uživajte!
*Još bih dodala da će ovi postovi biti proređeni, pa umesto da idu 1. i 15. u mesecu, ići će samo 1. :)







Photo by Google.
Editet&Text by Me.

4 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...