петак, 01. април 2016.

Inspiration post

Iii, evo me ponovo. Tu sam sa novim postom. Hvala svima koji su imali strpljenja dok me nije bilo. Ne želim vam davati ikakve izgovore. U jednom trenutku, postala sam zatrpana gradivom, a slobodno vreme nisam posvećivala društvenim mrežama. Samim tim, i inspiracija je manjkala. Nadam se da ću od sada biti zaista redovna, potrudiću se.

Danas vam predstavljam jedan post za inspiraciju. Kod mene se proleće ne oseća. Idalje nosim zimske jakne i čizme. Neretko stavljam kape i šalove u školu, grejanje još uvek radi, kiše non-stop padaju i uvek mi je zima. Po ovakvom vremenu, moje raspoloženje je ravno nuli, a moje slike ga oslikavaju. Kako bih izbegla da ga prenesem na vas, pokazujući vam moje, prilično depresivne fotografije užasnog vremena, postaviću slike sa sajta we<3it.

Koliko mi se samo dopada kosa kao što je na ove dve fotografije..

Ove slike su mi savršene

Druga forografija je moja, kada sam uhvatila malo lepog vremena da ponešto uslikam. Što se kombinacije tiče, želimm nešto ovako. Potpuno je proleće-leto fazon i mnogo mi se dopala.
Ova frizura je takodje presavršena, i potrudiću se da utičem na drugaricu da mi napravi nešto slično.


Koja slika vam se najviše dopada? Kakvo je vreme kod vas?

3 коментара:

  1. Najviše mi se dopada poslednji kolaž kao i ona tvoja slika. Proleće je kod mene već odavno počelo, baš je lepo vreme i jako je toplo :)

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. predivan post i slike su toliko savrsene i jako mi se svida ona tvoja slika

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/04/essence-korektor-recenzija.html

    ОдговориИзбриши
  3. Sve fotkice su divne. ❤
    Najviše mi mi se dopada treća iz prvog kolaža, ova sa eos - om, i naravno tvoja. :) ❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...