уторак, 05. април 2016.

Spring is heree


Verujem da su vas slike behara smorile do sada. Ali, verovali ili ne, ovo je prvo procvetalo drvo koje sam ja videla ove godine. U pozadini jedne slike se vidi da ostala nisu. Ove slike su uslikane istog dana kao prošle, pa su vam možda slične. 
Obožavam proleće. Želim da izđem napolje i jednostavno uživam, a nama su u to doba ubacili školu :/ 
Ne bih vas zadržavala, slike će vam pokazati više od reči. Uživajte!










Da li je drveće oko vas procvetalo?
Koja slika vam se najviše dopala? 


3 коментара:

  1. Kod mene su procvetali bagrem, višnje i jasmin ☺ Najviše mi se dopadaju 3. i 4. slika ☺

    Katie's Little Corner

    ОдговориИзбриши
  2. Svo drveće već je procvetalo, proleće se oseća u vazduhu. :) ❤ Najviše mi se dopala prva, treća i u četvrta slika. ;* ❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...