уторак, 03. мај 2016.

Vaskršnja žurka?

Nisam tip osobe koja ide na žurke. Nisam ni tip koji ih ne voli. Zapravo, mnogo volim druženje s društvom uz dobru muziku u kasne sate, u granicama normale. No, imam 15 godina i mislim da još uvek nisam dovoljno odrasla za neke češće izlaske. U osmom razredu sam izlazila jednom mesečno na školsku žurku koju su organizovali nastavnici, a sada, u srednjoj, kada toga nema, petkom izađem do grada da prošetam (vraćam se do 23h! hahaha). No, postoji kafić gde dolaze "deca" iz moje škole. Večeras se tu organizuje Vaskršnja žurka pa sam sa drugaricama odlučila da svratim. Ovaj post verovatno čitate, dan, dva nakon svega toga, ali ako bih vam pisala nakon tog događaja, ne bih vam sve lepo prenela.

 Ne znam šta ste pomislili dok ste čitali uvod i naslov, ali današnji post je posvećen mom spremanju za to slavlje, tačnije šminki koju ću nositi.. Neću puno opisivati proizvode, ako želite recenziju nekog, pišite mi u komentare! :)

Za večeras koristim tamniju nijansu :)

Koliko je ova maskara savršena :O

Ove senke su jako dobre, oprostite što ih nisam očistila pre slikanja, večeras koristim samo drugu nijansu u prvoj koloni (ovu sivu)

Recenziju ove senke potražite na mom blogu. Ovog puta sam se opredelila za nijanse 1 i 4.

Nigde bez ovog parfema!

Ovaj gel je moj definitivni favorit poslednjih par meseci! Za kremu imate recenziju :)

Obožavam ovaj ajlajner. Precizan, dugotrajan, vodootporan ii potpuno crn!




6 коментара:

  1. Fenomenalan post :) Mene iskrenu interesuje recenzija ovog Avonovog ruža,posedujem isti ali u drugoj nijansi pa me baš interesuje kakva je boja ovoga :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. super post :)

    interesuje me za šta služi ovaj essence gel?

    http://lamiyasworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. Služi da "začešlja obrve". Ukoliko imaš guste obrve koje su neposlušne i dlačice izleću, ovim gelom ćeš ih začešljati i neće se mrdati. Nije previše jak i gotovo se ne oseća. Osim toga, ja ga koristim i pre maskare jer razdvoji i podigne obrve. :)

      Избриши
  3. Divan post,karmini su top ❤️!Nadam se da si se lepo provela na zurci ❤️!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...