петак, 06. мај 2016.

Kada početi sa šminkanjem?

*Ove fotografije ste verovatno već videli, ali tema je ista pa sam ih ponovila.

Hmm, veoma diskutabilna tema. Pokrenula sam je kako bismo razmenili mišljenja, dakle, pišite mi vaš doživljaj ove teme.

Definitivno vam niko ne može reći kada da počnete sa šminkanjem. Dok gledam virtuelni svet, primećujem da devojčice već sa 12,13 godina počinju sa šminkom. S druge strane, 90% mojih drugarica (one imaju 16) na sebe stavi maskaru jednom u dva meseca. Ne osuđujem nikoga, niti podržavam. Naše lice je naša odluka. Ispričaću vam moje druženje s šminkom, kako ne bih zalazila u to šta drugi rade (vi mi svakako napišite kako (ni)ste počele sa šminkanjem)



Oduvek sam volela šminku, sve to mi je bilo izuzetno zanimljivo, maskaru sam počela da stavljam relativno rano, u nekom četvrtom razredu. No, nanosila bih je isključivo na rođendane i slične zabave, dakle par puta godišnje. U osmom razredu sam otkrila ajlajner u kojeg sam se zaljubila. Obožavam način na koji on pristaje mojim plavim očima. U tom periodu, dakle nekih godinu dana, šminkala sam se 2-4 puta u mesecu. Moja makeup rutina je obuhvatala: maskara, ajlajner, sjaj/ruž. Par puta sam dobila osudu nekih drugarica, pa mi se dešavalo da nekad i sve to preskočim.


Prvi razred srednje, koji još uvek nisam završila predstavljao je prekretnicu u mom životu. Ne samo po pitanju šminke već i uopšteno. Dobila sam hrabrost da iskažem svoje mišljenje. Prestala sam da se upoređujem sa drugima, i verovatno najbitnije - tuđe mišljenje mi je postalo potpuno nebitno! Od tada se šminkam, oblačim, ponašam kako ja u tom trenutku osećam i ne zanima me da li će me neko komentarisati. Sa strana sam čula neka lepa mišljenja o tome, da li su iskrena, ne znam, ali bilo bi mi drago da je tako. Naravno, prihvatam svaki predlog, pogotovu mamin. Kada mi ona kaže da nešto ne valja ne bunim se jer znam da je to zasigurno tako.



Kada se šminkam? U septembru sam kupila bb kremu, do februara sam je nanosila svaki treći, četvrti dan u školu, bez ičeg drugog. No već od februara, sva boja sa lica, koja se do tada nekako održavala je nestala. Trenutno sam dosta bleda, a počinju i prve pubertetske bubuljice (sa 15 godina hmm). Zbog toga, nanosim bb kremu svakog radnog dana, jer smatram da izgledam lepše i samim tim imam više samopouzdanja. Nakon tih nekoliko sati, čim dođem kući skidam je. Dakle, u školu ne stavljam ništa više od bb kreme (za sada). Pored toga, obično petkom izađem sa drugaricama u šetnju do grada, tada volim malo više da se sredim pa nanosim: bb kremu, kuglice (nisam sigurna da li mogu reći bronzer, zaista se ne razumem u to), maskaru, gel za obrve (koji stavim i na trepavice) i sjaj ili ruž. Nekada,  ako sam raspoložena nanesem i ajlajner.


Ovih dana sam imala rođendane kod drugarica koji su slavljeni u kafićima. Pa smo se dogovorile da se sredimo više nego inače, tako da sam stavila nešto više šminke, a o čemu se radi možete videti ovde. A ta slavlja se ne ponavljaju često.

Mislim da se ne šminkam mnogo i da je to okej za moje godine, jer redovno skidam šminku, težim ka nečem kvalitetnijem i ne nanosim je svakoga dana u velikoj meri.






Kada ste vi počele da se šminkate ako jeste?

Šta mislite o mom načinu?

Koji je vaš odgovor na pitanje "Kada početi sa šminkanjem"? 

4 коментара:

  1. Odličan post. Idem u sedmi razred, i imam jako čisto lice, koristim svakodnevno jedino maskaru (jer nosim naočare, pa da bi mi se istakle oči) i neko neutralno labelo, korektor stavljam za rođendane, dakle 5-6 puta godišnje. Planiram da počnem pravo da se šminkam kada krenem u prvu-drugu godinu... Divan post, još jednom. :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. ja sam prije pocela u 5 razredu maskaru i mama mi je zabranila i u 7,8 sam se sminkala samo za rođ, plesove ili neku proslavu. I u 1. srednje sam počela maskara, puder,korektor.. itd
    ako je netko spreman i voli sminku neka se sminka

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/05/celebrity-tag.html

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...