недеља, 01. мај 2016.

Hristos Vaskrse!

Na Današnji dan, pravoslavni hrišćani proslavljaju vaskrsenje Hristovo. Praznici za mene predstavljaju nešto posebno. Jutarnje buđenje s porodicom, bez buke, svađe, napetosti zbog obaveza. Samo mi. Porodični doručak, bogata trpeza i nasmejana lica. Uveče se čitava porodica okupi u jednoj prostoriji, sve bake i deke, ujke i ujne, tetke i teče, stine i stričevi, braća i sestre. Iako smo rasuti po svetu, Božić i Vaskrs nas ponovo sastave. Tada nisu bitni problemi, finansije, i obaveze. Bitno je da se svi prisećamo ranijih događaja, smejemo i zabavimo. Praznična atmusfera oseća se u vazduhu.

Ipak, ove godine je nešto drugačije. Nedavno je jedan član porodice proslavljao venčanje. Svi su otkazali poslove kako bismo se okupili na jednom velikom događaju, velikom bar za nas. Stoga, ovog puta, Vaskrs proslavljamo u užem krugu porodice, zapravo, deo njega. Naime, moje drugarice i ja smo se još davno dogovorile da zajedno proslavimo Vaskrs (tačnije Vaskrs veče) u obližnjem kafiću, tako da sam deo dana provela sa porodicom, a kasnije su oni otišli kod deke i bake, no ja nisam mogla. Bez obrzira, već sutra ću ih sve posetiti.

Ove godine sam nešto slabije ukrasila jaja i sobu uopšte. A, većinu ukrasa sam već pojela. Nadam se da u ovom trenutku, svi vi koji proslavljate današnji dan uživate sa porodicom, do tada. Ah da, očekujem da mi pišete današnje utiske u komentare! :) Još jednom vam se izvinjavam jer u ovom postu nema fotografija :/

Христос Васкрсе !


1 коментар:

  1. Blog ti je divan!Ako zeis zaprati moj blog,uzvracam!
    beautyqueen000.blogepot.rs

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...