среда, 13. јул 2016.

Povratak

Ćao drage moje.. Verovatno ste primetile da me nije bilo duže vreme, razlog je to što sam želela novi početak, na novom blogu. Istina, bilo je zanimljivo pisati prvi post, dizejnirati blog, početi od nule.. No, desilo se da nisam imala interneta, te nisam izbacivala postove. Potom sam shvatila da ne bih tek tako mogla napustiti ovaj blog, koji sam gradila toliko dugo. U koji sam uložila trud, i koji mi je previše drag. Da ne mogu napustiti sve one koji su mi davali podršku, snagu da krenem dalje i ne odustanem čak i onda kada mi nije bilo ni do čega. Stoga, vraćam se ovde punom parom, sa novim rubrikama, postovima, idejama, dizajnom itd. Nadam se da me niste zaboravili, da mi opraštate i da ćete idalje posećivati moj blog. Šaljem vam zagrljaje.. :* <3
Posetite: ask.fm/smoothieglam14 tu mi mozete davati predloge za postove ili pisati probleme, ukratko pitajte šta god zatreba :)
Inszagram: Smoothieglam14


10 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...