среда, 20. јул 2016.

StoryTime: Bežanje sa časa

Prvo bežanje sa časa.. Oduvek se to kroz filmove provlačilo nekako sprktakularno, složno odeljenje nadmudruje nastavnike. Zapravo i nije tako, znate već.

Nemam naviku da bežim sa časova, uglavnom odem na rizik iako nisam sigurna u svoje znanje. No, ovo je jedan storytime o prvom bežanju sa časa! (A to zapravo i nije pravo bežanje, procenite sami..)

Bio je to ponedeljak . Sedmi razred. U nedelju uveče na svim vestima je bilo da škole štrajkuju prvi čas. Medjutim, svi su došli - za svaki slučaj. Trebali smo da imamo likovno kod nastavnice koju nismo voleli. Uvek nam je davala toliko toga za učenje. Desetak minuta pred kraj časa javili su da će se isti ipak održati. Kako učili nismo, odlučili smo da ne odemo. I tako smo krenuli duž ulice. Naravno, imala su ta dva učenika koja su otišla sve da nas prijave. A nastavnica je kao i uvek digla frku oko svega. Pozvala je školskog policajca i te učenike da nas zajedno pronadju. Rekla je: "Ako ih nadjem svi će dobiti jedinicu i smanjenu ocenu iz vladanja" (tako je oduvek radila i niko se nije izvukao, bili smo svesni toga)

Za to vreme mi smo se zavlačili izmedju kuća i peli na brdo (koje je takodje naseljeno).  Prolazili smo kroz dvorišta i verovatno mnogo smetali ukućanima jer smo bili prilično glasni. U jednom trenutku neko je opazio policajca, razrednu i dva učenika pa smo stali iza zida da nas ne bi uočili. No bilo je prekasno. Krenuli su prema nama, a mi iza sledećeg zida. Kada su se razdvojili već smo bili iza naredne kuće tj. zgrade. Ulazili smo na prednja vrata, izlazili na zadnja, a oni za nama, razdvojeno. Kako se ipak nebismo odali, svako ko bi se nasmejao morao bi da se javi kao dobrovoljni odgovaralac (tako smo nazovali one koji su odgovarali) biologije (koja je bila drugi čas). Čisto da napomenem da su se svi koji su trebali javili.  Nakon punih deset minuta kruženja gore-dole, levo-desno, u krug, odustali su. Pobedili smo! Nas 20 je uspelo da se sakrije od njih iako su bili tako blizu, a tako daleko.

Nastavnica je na kraju ipak održala obećanje (čitaj, ubedili smo policajca da je ubedi), a mi smo bili ponosni. Danas mi je ovo prilično smešno, ali rado se setim.
Zapravo, i nije previše zanimljivo, ali eto, za početak.

Da li ste vi bežali sa časova i kako je to izgledalo?

5 коментара:

  1. Predobar post bas mi je ova tema pala napamet pre nekoliko dana <333!Moje prvo bezanje sa casa bilo je manje spektakularno od tvog pogotovo sto sam bezala sa tehnickog...Na kraju je pogeglo nas 19 od 25 koliko je bilo u skoli. :)Super post mogla bi da napises jos jedan story time,volim to da citam <333 :)!!!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja sam sigurno 10-ak puta otišla sam časa. Nekada smo bežali svi zajedno, nekad po 2-3 nas, a nekada i sami. Svi smo zajedno bežali sa biologije koja je uvek bila 6. čas. Bila je dosadna lekcija ili je nastavnica pitala. Bežali smo i sa istorije jer nismo učili za test i zato kad bi došli na sledeći čas nastavnica bi nas sve prozvala pred tablu i onda ništa od nove lekcije o Hitleru i Drugom svetskom ratu. Svaki put odlazili smo u pekaru na kraju ulice gde su nas svi radnici znali, pa bi se 2-3 minuta pre kraja časa pokupili i vratili u školu. Bili su to predivni dani koji mi već nedostaju :) Samo nas nikada nije tražio školski policajac, ali je uvek znao gde smo. Nastavnica nas upiše da nismo prisutni na času i kraj priče :D

    ОдговориИзбриши
  3. Ja bas i nisam bjezala sa sati, imala sam svega mozda 10 neopravdani kroz cijelo skolovanje.
    Prvi neopravdani sam dobila kada nas je jedan nastavnik navodno pustio sa sata i kasnije nas zapisao.
    Prvi u srednjoj je bio kada nisam imala knjigu, a profesor me izbacio haha :)


    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  4. Uživala sam čitajući, veoma zanimljiv događaj. :D ☺❤❤
    Do sada nisam imala kako da kažem, 'pravo' bežanje sa časa, jednostavno niko iz mog odeljenja nije to pokušavao, i to. Sve u svemu, jako zanimljiv post draga. ❤❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...