субота, 23. јул 2016.

Strani jezik preko aplikacije?

Možda nekima nije jasno zašto ovo pišem baš sada, kada smo na raspustu. Ali, ja sam jedva dočekala ovaj period kako bih učila jezik koji mi se svideo, a imaću ga u školi od septembra. U pitanju je nemački, ali to nije bitno, vi možete izabrati koji god želite. Nisam uzimala privatne časove niti iša slično, već sam samo koristila aplikacije sa telefona. Sve koje ću vam danas preporučiti su proverene i mogu se podesiti na razne jezike. Ali, prevodi nisu na srpskom već na engleskom (ili bilo kom drugom jeziku), mada to nije veliki problem, jer čak i da ne znate baš dobro engleski, kroz toliko primera će te razumeti. Dve muve jednim udarcem!

1. German
Ova aplikacija mi se mnogo dopada. Kada pređete "nivo" nema šanse da ga zaboravite. Besplatna je, ali ja sam stigla do jednog dela i više mi ne dozvoljavaju bez plaćanja, nisam sigurna da li će to ostati zauvek, ili samo dok prođe par dana (jer može jedna oblast dnevno)



2.Dulingo
Za ovu aplikaciju ste sigurno čuli. Ima odlične primere i lepo raspoređene oblasti, meni je možda i omiljena!



3. Learn German
Iskreno, rad na njoj mi je malo teži, za razliku od predhodnih koje imaju jasno odvojene oblasti (npr. hrana, imate nabrojane vrste hrane i glagole koje možete upotrebiti u tom konteksu) ovde je sve nekako spojeno i malo mi je teže da zapamtim. Ipak, sadrži previše reči i verujem da ide lakše kada se uhodate.


4. Mein Deutsch Freund 2.0
Ovde imate objašnjenja nekih pojmova iz gramatike. Npr. u predhodnim aplikacijama nećete naučiti kako se grade vremena ili padeži tj. hoćete ako baš pažljivo pratite, ali ne daju vam konkretna objašnjenja. U ovoj aplikaciji ima manje reči, ali tu su ponudjeni virtuelni razgovori iz restorana, aerodroma, u prodavnici, hotelu itd. Takođe jako korisna.


Koristim ih uporedno jer uvek u jednoj ima nešto što nema u drugoj. Verovatno ima još dobrih aplikacija za jezike, ako ste ih ispobale pišite mi u komentare. Ono što je dobro jeste da svaka ima i zvuk gde se tačno čuje kakav je akcenat i izgovor.

Javite mi vaše utiske i rezulate ako ste isprobali neku od ovih aplikacija. Sve ih možete pronaći u play prodavnici na bilo kom telefonu.

6 коментара:

  1. Duolingo je najbolja aplikacija ikad, preko njega sam učila talijanski prošle godine u ljeto i predobro je... Istina da je u početku teško, ali sve se da naučiti pogotovo dok se ima volje :D

    Bilo bi mi drago da posjetiš moj blog i komentiraš novi post: petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post,ja ucim nemacki od petog razreda i sada ga nastavljam i u srednjoj skoli :)!Ove aplikacije izgledaju super iskoristicu sigurno za neki od jezika koji me vise zanimaju <3 :)!

    ОдговориИзбриши
  3. Yaaas, Koristim skoro sve aplikacije jer jako želim naučiti francuski :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Mislila sam da sam jedina koja uči nemački preko telefona,ili tableta..dr. :D Dobro da nisam.Ja sam nemački naučila preko TV-a i zaljubila se u taj jezik,već ga perfektno znam,i obožavam ga! Drago mi je što si napisala ovaj post♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala na preporukama. ❤ Od ovih aplikacija iskreno cula sam samo za Dulingo, koju rado koristim, medjutim sigurna sam da su i ove sjajne, sigurno cu ih isprobati.❤ ❤
    <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam koristila Duolingo s namjerom da ucim engleski pa sam se razocarala jer njega nema, odnosno da je aplikacija zapravo na engleskom. Tada sam preko aplikacije ucila spanjolski, ali malo mi je dosadilo :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...