уторак, 29. децембар 2015.

#FilmsTime



S novom godinom, kao što vidite, stižu vam i nove rubrike. Danas ide nešto za filmoljubce, a ja sam definitivno jedan od njih! Ovih dana sam prelistavala neke instagram profile, uglavnom citate iz filmova, pa sam počela da zapisujem. Znate ono kada imate slobodno vreme, gleda vam se film, pa onda 80% vremena potrošite na biranje istog. Ide nam raspust, idu nam praznici, pa stoga je logično da će Bojana to iskoristiti u krevetu, uz grickalice i film. Sada vam donosim moju listu filmova za 2016 koja je podugačka će verovatno trajati par meseci. Kada se ova lista produži, javljam vam.

Što se same rubrike tiče, prvo bih želela da čujem u komentarima koliko vas voli da gleda filmove. Ako odziv bude velik, ovde ćete naći razne FilmsProjecte (mislim da sam vas smorila sa ovim), opisivaću vam filmove koje sam pogledala, davati predloge, razmenjivaćemo mišljenja itd. :) Takodje mislim da bi bilo lepo da otvorimo i kutak za knjigoljubce (čiji sam takodje član), ali, prvo bih želela vaše mišljenje. :)

Ono što sam shvatila jeste da ovde ima i dosta serija, no dobro, i one će poslužiti..

Ukoliko ne možete da pročitate:
1.Crazy, stupid love
2. Modern family
3. New girl
4. 10 things I hate about you
5. The princess diary
6. The brodly Bunch
7. How I met your mother
8. The Hangover
9. The tourist
10. Neki novi klinci
11.Awkward
12. You again
13. The holiday
14.Freaks and geeks
15. Hercules
16. The sweetest things
17.A cinderella story
18. 500 days of summer
19. Love actually
20.The nightmare before Christmas
21. How the Grinich stole Christmas
22. Sve što želim za Božić
23. The bling ring
24. Miracle on 34th street
25. Blue valenine
26. Whats your number
27. The ugly truth
28. Blue Jasmine
29. The suit life on deck
30. Just add water
31. Lets be cops
32. Angel eyes
33. Bridesmaids
34. Easu A
35. Fight club
36. Aquamarine
37. The santa clouse
38. New you see me
39. Friends with benefits
40. Anastasia
41. Barbie in the nutchracher (ne znam jesam li dobro prepisala, verovatno ne)
42. Beauty and the Best- the enchanted christmas
43. A long way down
44. Another me
45. Goosebums
46. The age of adaline
47. Paper towns
48. Love, Rosie
49. Euro trip
50. Accepted






8 коментара:

  1. Odlican post, slike su super :) Imas sjajan i jako kreativan blog i bas zbog toga sam se i uclanila na njega <3 Ako mozes, uclani se i ti na moj :D

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Imaš divan rukopis!
    Lista filmova je baaš dugačka haha.
    Na mom blogu možeš videti listu filmova koje sam pogleda odnosno, koje preporučujem, uskoro će biti drugi deo :-) Sviđa mi se način na koji pišeš :)) ♥

    http://behappyhappyend.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo sam baš brzo napisala hahah, i mislim da ti se nešto učinilo jer uopšte ne pišem lepo.. Ciljala sam ka tome, hvala ti puno <3 <3

      Избриши
  3. Imaš toliko divnih ideja za filmove , baš mi je nešto ovako trebalo sada u ovim zimskim danima koji su kao stvoreni za gledanje zanimljivog filma uz šolju tople čokolade !

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post!Svidja mi se tvoja ideja za ove postove jer volim da gledam filmove!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...