уторак, 22. децембар 2015.

Photos of Decembar

Ove godine, decembar je prošao gotovo bez snega. Iako nemam osećaj da je tako, za vrlo kratko vreme, oprostićemo se od ove, meni veoma bitne godine. Bilo je uspona i padova, smeha i suza, ali, bitno je da je pozdravimo osmehom, i sa još jačim i svetlijim dočekamo tu 2016. u nadi da će biti najbolja do sada. Danas sam tu sa slikama iz ovog meseca, nadam se da će vam se dopasti, pišite mi utiske..

Kako je vama prošao decembar? 

















Kamera: telefon Samsung Galaxy s3 neo
Instagram: smoothieglam

13 коментара:

  1. Prelepeee fotke!Najlesa je ova sa snegom pa i drvetom *-*
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su tako originalne, sve pohvale!Nikad se ne zna mozda do kraja decembra i padne sneg,danas je prvi dan zime!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divne slike! Sve su savršene, ali deveta mi je nekako izgleda prelepo, kao da je profesionalni aparat ovo uslikao (a mozda i jeste :)) Predivno♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne, uslikala sam ovo kamerom telefona :) Hvala ti punoo ❤❤

      Избриши
  4. Odlicne i vrlo inspirativne slike. Ipak se i ja moram sloziti da je deveta najprofesionalnija. Koristis li neki poseban editor za uredjivanje slika ? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! <3 Ne koristim ništa, tj. ponekad, ali ovde konkretno nisam, napisaću uskoro post o tome :)

      Избриши
  5. Fenomenalno izgledaju slike :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Slike su ti super, a 4. mi se najviše sviđa :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...