недеља, 27. децембар 2015.

Moji planovi - Blog


Volite li da planirate? Ili jednostavno puštate da stvari teku svojim tokom? Iskreno, na čistoj sam sredini. Nekada volim sve do detalja da isplaniram, ali uglavnom se držim isključivo kostura. Ovo možemo shvatiti kao novu rubriku,  a možda i ne, hmm. Verovatno će biti sličnih postova, ako vam se ovaj dopadne..


Danas vam pričam o mojim planovima za blog. Kao što znate, pišem anonimno. Pišem za svoju dušu, bez saradnji, bez zarade. Pišem kada ja to želim. I moram priznati da ne dajem svoj maksimum. Istina, trudim se, i želim da mi postovi budu bolji i bolji, ali trenutno sam u periodu kada se ne mogu previše posvetiti blogu. Nekome se moj rad svidja, nekome ne. Tako je oduvek bilo i biće. Za sada ne želim ništa fa menjam. Nastaviću da pišem Anonimno iz hobija, i naravno, iz ljubavi. Kao većina vas predpostavljam, nakon srednje planiram da upišem fakultet u većem gradu, i samim tim se na neki način preselim. Iako je moja ličnost u velikom delu izgradjena, fali tu još dosta toga. Imam 15 i zrelija sam od mnogih vršnjaka, ali mislim da nisam dostigla ni najniži nivo zrelosti. Mislim da imam mnogo nedostataka i da treba to vremenom korigovati. Vezano za ovo, moj grad je mali, svi se poznaju i svi znaju sve o svakome. Dugo sam razmišljala da li da otvorim anoniman blog ili ipak ne. Na kraju, srećna sam što je ovako. Kada bi moja škola i okolina znala da sam ja 'ta' sve bi bilo drugačije. Verujem da bi me vredjali i zezali, počevši od pojedinih 'najboljih' drugarica. Sa obzirom na moju osetljivost za koju niko ne zna (ljudi uglavnom misle da nisam emotivna i da me ništa ne dotiče, možda sam pogrešila, ali sama sam odabrala, kada Bi svi oni znali koliko sam osetljiva i kakve sitnice me pogadjaju, verujem da postoje oni koji bi to iskoristili protiv mene, i zbog kojih bih bila još emotivnija, zbog čega bih vrlo lako mogla zadobiti i neku bolest. Nažalost, ne mogu to pobediti, kada sam sama svašta me pogodi, ali kada je pored mene barem jedna osoba, potpuno sam neosetljiva. Možda grešim, ispravite me..
Kada podjem na fakultet, verujem da ću ostati u kontaktu sa odredjenim drugaricama koje imaju užasno mišljenje o blogu i blogerima, upravo zbog toga sada nemam neanoiman blog, nadam se da nećemo biti previše bliske i da mi tada neće ovoliko značiti. Neću se previše eksponirati i možda ni ne saznaju, ali ipak, volela bih da barem tada budem okružena osobama sličnim meni. Npr. Sada u srednjoj sve devojčice, a i dečaci (osim tih pojedinaca) podržavaju i vole blogove i youtube kanale. Negde u četvrtoj godini planirala sam da otvorim blog iako, sigurna sam,da ću se tada mnoogo spremati za prijemni, i daću sve od sebe da se upišem u željeni fakultet, ali baš u tim danima trebaće mi nešto da se opustim. Kada god imam puno obaveza, kada sam napeta i nervozna, uveče, pred spavanje, napravim toplu kupku, uzmem telefon i otkucam nešto. Tekst u vidu dnevnika, gde bih napisala šta mi se tog dana desilo. Nekada dajem savete drugima, ili pišem o potpuno drugim temama. Možda u početku postovi neće biti česti, ali trudiću se da uvek imam rezervu. Kako ovaj blog vodim već pola godine, znaću dosta toga, zbog toga mislim da će taj blog biti puno bolji. Daću sve od sebe da uspe, da bude koristan mnogima.. Kada budem pošla tamo, neću imati mnogo društva na početku, a verovatno neću ni imati dovoljno vremena za zabavu, barem ne svakoga dana, zbog čega ću to vreme posvetiti blogu. Što se zarade tiČe, svi znamo kakvo je stanje u našoj državi i znamo da novac nikada ne može biti na odmet. Volela bih da imam nekog primanja od bloga, ali to mi definitivno nije ni u top deset ciljeva..
Nadam se da će se ovo ostvariti, da će moja psiha biti još jača, i da se želja za pisanjem i fotografijom neće ugasti.

Sada, želim da čujem vaše planove koji se tiču vašeg bloga, i vaše utiske o mojim planovima, i ovom postu. :)

4 коментара:

  1. Divan post,ostala sam bez reci...
    Sasvim je ok sto si otvorila anoniman blog,moj blog nije anoniman ali nikome koga poznajem ne dajem link ...tako da u jednu ruku njima i jeste anoniman ! xd
    Ne znam sta bih rekla stvarno,ja sam uvek sva "od danas do sutra" i nikad nista ne planiram xD
    Ma super post XD !

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post!Razumem te i bolje je sto pises anonimno!Za moj blog zna celo odeljenje i taj period dok su me zezali je bio grozan,u jednom trenutku sam mislila da obrisem blog!Ipak nisam i srecna sam zbog toga!Ali i dalje znaju za to!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, žao mi je što je tako, ali ipak, imaš jako dobar blog oko kojeg se mnogo trudiš, ne obaziri se mnogo :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...