недеља, 20. децембар 2015.

Planovi za 2016.

Vreme je praznika. Sve se obavlja brzo i u ritmu. Idemo u školu, učimo, gledamo praznične filmove, čitamo stare dnevnike, pravimo rezime protekle godine, šta smo to uradili a nismo trebali? Zbog čega smo ponosni, zbog čega ne? Kujemo planove za predstojeću 2016. Godinu.. Današnjim postom, donosim vam svoje želje i planove za narednu godinu.


1. Proslaviti rodjendan u krugu najboljih prijatelja i lepo se provesti. Slavim 14. januara, isplanirala sam kako i sa kim ću ga provesti, jaako sam uzbuđena..

2. Redovno učiti i ostvariti što bolji uspeh u školi.




3. Dovršiti započeti roman. Naime, meni se trenutno dešava vrlo čudna situacija što se ljubavi tiče. Znate da nisam bila zaljubljena, i ne znam da li vam mogu reći jesam li sada. Tačnije, nisam, ali ne mogu reći da mi se niko ne sviđa. No, to je malo komplikovano, u početku sam se nervirala, a potom sam otvorila word i počela da pišem. Delovi situacija su isti kao kod mene, ali ja ih menjam i činim lepšim, onakvim kakvim bih ih želela videti uživo. A kada je to sve tako lepo napisano, srećna sam kao da se stvarno događa. Ne znam da li ću to podeliti sa nekim (verovatno ne), ali, možda bih vam slikala neke delove, da čujem vaše mišljenje (a ako se dopadne i meni i vama onda sve)


4. Početi geoproject. Ukoliko vas zanima o čemu se radi, napisaću poseban post o tome. Da vas barem malo uputim: Oduvek sam mrzela geografiju zbog nastavnika. Sada imam prestrogu profesoricu koju takođe ne volim, bar ne sada, ali, u meni se probudila ljubav za geografijom, dok učimo nešto u školi, uvek želim da znam još još još, i zbog toga sam odlučila napraviti taj geoproject..

5. Pročitati što više knjiga. Baš volim da čitam, ali, tokom škole, to su samo lektire (koje i ne volim baš). Nadam se da ću ove godine pročitati puuno knjiga, a vii mi predložite neke u komentar..

6. Odgledati dosta filmova... Oni su moja ljubav, moja strast, odgledala sam ih doosta i uvek mogu još (takođe mi predložite neke)

7. Sagledati serije. Jedva čekam novu sezonu PLL, pored toga, na raspustima želim da dovršim i Internat i Tračaru.

8. Napraviti lepe slike. U poslednje vreme mnoogo volim da fotografišem, uglavnom to radim kamerom telefona (8mp) a imam i nikonov obični fotoaparat (16mp, ali nisam sigurna), pa se trudim da naučim rukovati njime iako idalje ne mogu da se snađem sa fokusom, mnogo mi je lakše raditi sa telefonom.


9. Biti u svakodnevnom kontaktu sa drugaricom koja ne živi ovde, Preselila se još u prvom osnovne, od tada smo se samo jednom (ovog leta), ali nikada nismo izgubile kontakt, nadam se da će tako i ostati.

10. Putovati.. Obično putujem samo sa porodicom (predpostavljam kao i većina tinejdzera) i to nije mnogo, odemo na more i obilazimo neke obližnje gradove kada smo svi slobodni, i ma koliko to nekima glupo zvučalo, ja stvarno uživam u svakom putovanju pa makar to bilo 20km udaljeno od mojeg grada.

11. Napraviti TravelProject. Još jedan projekat, ako vas zanima, takođe ću napisati odvojen post.

12. Redovono ostavljati tragove u teglici. Sigurno ste čitali Anjin post gde pokazuje svoje uspomene iz tegle, želim ove godine da uradim isto, samo što ću pokušati da skoro svakoga dana na mali papirić napišem nešto, a potom to ubacim u teglicu (pre će biti kutiju)

13. Napraviti slike pod vodom. Moja drugarica je nedavno dobila telefon (iPhone 6plus) kojim se mogu praviti podvodne fotografije, jedva čekam letoo!!

14. Dovesti frizuru do savršenstva. Okej, ne baš do savršenstva, ali već duugo (od šestog razreda) imam ideju kako želim da mi kosa izgleda. Sviđa mi se njena boja, a frizure su se dosta menjale, kao i sastav i gustina kose, trenutno sam nadomak cilja i nadam se da ću u ovoj godini konačno biti potpuno zadovoljna njome.

15. Vežbati što više. Pa, ovo kažem svake godine, i obično prekršim. Ali evo, obećavam, pokrenuću se, bareem malo!


16. Biti srećna, zajedno za porodicom i prijateljima.


Izvinjavam se jer nisam pisala duže vreme, nisam imala vremena, zaista. Ne želim više ništa da obećabvam, koristiću svaku priliku za pisanje. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a vaš zadatak je:
Napišite mi 16 vaših planova/želja za 2016 u komentar, a onda, u ovo doba sledeće godine zajedno ćemo proveriti kako smo napredovali. 

20 коментара:

  1. Preporučujem ti knjige Sara Mlinovski I ne pomišljaj na to, Igre gladi, sva tri dela. Ne znam ko je pisao. Nađi na internetu, ako te zanima. A od filmova Paper towns i Man up ☺
    Listu neću ovde pisati, jer ću uskoro napisati takav post ☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo čitam knjigu "I ne pomišljaj na to", hvala ti na predlozima, pogledaću ove filmove i pročitati knjige. :)

      Избриши
  2. Super post :) Predlažem ti da citas serijale knjiga jer su po meni oni najbolji ;) Od filmova ,ima mnogo ali evo ja sam bas juce pogledala The Maze Runnera i The Schorc Traill-a (ako sam pravilno napisala) pa ti predlažem njih :D
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, oduvek volim da čitam serijale, ali obično ih ne nađem. Ova dva filma nisam odgledala, ali sigurno hoću. Hvala ti! :)

      Избриши
  3. Želim ti sreću sa planovima i nadam se da ćeš ih sve ostvariti. Neki od ovih stavki želim i ja da ostvarim. :)

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  4. Nadam se da ćeš roman završiti.Pritom i ja mrzim geografiju,ali želim da vidim taj post o kome ćeš pisati.Od knjiga pa ne znam koju da ti preporučim jer sam ja ljubitelj horrora i misterija.Os filmova i serija ,pa ne znam ne gledam ih toliko.Sigurna sam da cete postati bolje drugarice jer ce vam prijateljstvo na daljinu veoma znaciti.Što se putovanja tiče,mislim da bi bilo super kad bi ti se to ostvarilo...Biti srećna to se podrazumeva mislim da je to ono najbitnije medju tvojim željama.Ja tenutno nemam nijedan plan za 2016,niti razmišljam o njoj. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da hoću. Ide raspust, i potrudiću se da ga napišem. Takođe obožavam horore i misterije, ali izbegavam sama da ih gledam. Hvala ti :)

      Избриши
  5. Jako lep post! Ja sam geografiju volela u 5. razredu, ali mi se više ne dopada. Dala si mi neke idejice.

    ОдговориИзбриши
  6. Predicvan post,sve slike su bas lepe <3!Mogla bih vise da pises o Travel projektu,jer me bas zanima sta je to.Sto se mojih zelja i planova tice slicni su ko tvojii <3!Jos jednom divan post!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!Preporucujem ti da pogledas filmove Sumrak saga,Drugacija,Krive su zvezde,Tri metra iznad neba
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nešto od ovoga sam gledala, a ono što nisam, sigurno ću. Hvala :)

      Избриши
  8. I ja sam pocela neku moju glupost od romana ali ne znam hocu li uspeti da ga dovrsim u 2016. godini. Jedino sto zelim sa njim jeste da poboljsam svoje pisanje kroz svoje postove i tako obogatim malo svoj recnik. Sto se geografije tice ja je NE PODNOSIM ! Znaci imam uzasnog,mladog nastavnika,koji jos ide na fakultetu a umislio se kao da je ceo svet njegov. Pa mi lepi razlicite ocene,sve sto mu padne na pamet. Molim te ili napravi post o tom geoprojektu ili mi odgovori na komentar kako se to pravi i objasni mi jer mi stvarno treba dobra ocena iz Geografije. Imas veoma zanimljive planove. I ja cu ovih dana pisati mozda o planovima za 2016. godinu pa poseti moj blog ako zelis.. :)


    www.alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem te za geografiju potpuno, meni je tako bilo u osnovnoj. Što se tiče mog geoprojekta to je više vid zabave i mog dobrovoljnog učenja ne vezanog za gradivo (ili nešto opširnijeg). Napisaću detaljniji post sigurno. Koji si razred? Ukoliko si prvi, mogu ti slikati svoje beleške jer mislim da bi ti dosta pomogle, a ukoliko nisi, mogu ti napraviti nove beleške iz kojih ćeš lakše naučiti, ali tek na raspustu jer sada nemam vremena. Jako je lepo što hoćeš da poboljšaš svoj vokabular, ja takodje radim na tome. Verujem da najveći faktor igra čitanje različitih knjiga. Hoću, posetiću tvoj blog :)

      Избриши
    2. Hvala ti. Jos sam u osnovnoj,pa ako bi mi mogla pomoci bila bih ti jako zahvalna :)

      Избриши
    3. Možeš li mi napisati tvoje instagram ime da ti se javim u inst direct kako bismo se dogovorile? :)

      Избриши
  9. Post ti je super! Ja sam inače osmi razred i prema geografiji nemam enko određeno mišljenje hahah ono nije da je volim, al nije ni da je ne podnosim hahah XD Što se tiče planova mislim da bi moji dosta sličili tvojima1 xD Npr. ovo za knjige, serije, filmove, vježbanje. roman, fotografiranje, sreću...uživala sam čitajući ovaj posti svaka čast što si ga ovako dobro napisala!Slike su ti baš dobre, a od knjiga ti preporučujem: Greška u našim zvijezdama, labirint:nemogući bijeg, Izbor, Različita, Eleanour i Park...
    -Struja <3 :)

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...