субота, 28. новембар 2015.

Planovi za vikend

Dobro jutrooo! Okej, nije baš jutro, ali sa obzirom na to da sam ove nedelje bila preopterrćena, i da sam sinoć kasno legla, malo sam se zanela.. Danas pričamo o planovima za ovaj vikend. Kod mene - radno.


Imam preeviše predmeta da učim, ne znam šta bih pre. Nadam se da ću sve stići.
Želela bih malo prošetati sa drugaricama preko dana, dok pada sneg, ali, to još ne mogu da planiram..
Večeras očekujem goste, i baš se radujem jer ih duugo nisam videla..


Hmm... vežbe. Bio bi red da se malo pokrem
 Tokom leta sam uvek negde išla, žurila, vežbala, a od septembra samo sedim,učim,spavam i jedem. U pauzama malo i dišem.. Trenutno imam groznu upalu mišića jer svaki dan moram da se penjem na čevtrti i spuštam na prvi sprat škole najmanje triput dnevno. Uz to, na fizičkom smo morali 90minuta da igramo košarku (koja je meni super sport kad gledam, ali mrzim da je igram), da ne pominjem to što mi je koda bila odvezana jer sam zaboravila trakicu i to što sam bila u šorcu u prostoriji od 10 stepeni. Pre i posle toga smo trčali 800m i crkla sam. Moram barem jednom vežbe da uradim.
U pauzama od učenja treba da čitam tri različite lektire, fotografišem i editujem slike za postove.
*Upravo je 11:11, daklee neko na slovo J misli na menee i postala sam nečija simpatija, kako da nee*


To bi trebale biti glavne stavke za ova dva dana. Koji su vaši planovi ovog vikenda?

19 коментара:

  1. Predivno :)♥

    pogledaj moj novi je ako hočeš http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2015/11/tipovi-profesora.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno :)♥

    pogledaj moj novi je ako hočeš http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2015/11/tipovi-profesora.html#comment-form

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!Pa planovi sumi daucim matematiku i pogledam neki film.
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Svidja mi se post. Pogotovo si u pravu za ovo 11:11! Carice! :D
    Novi blog, uclani se ako ti se svidi i poseti akimzelis. :* ---------> http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Jako mi se dopada tvoj blog i super pišeš!

    ОдговориИзбриши
  6. DIvaan post,jedva čekam sledeći vikedn,i Bogami,plan mi je da se napokon naspavam :D <3
    http://blogofapsycho.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. heeeej,vratilaa sam se ,haha xd ovako ,znam kako ti je i meni je isto sa školom,bilo mi je smiješno ovo ,i dišem hahaha xd isti slučaj sa mnom,i meni je sav raspored nekakav zbrkan,i stvarno bih voljela malo slodobnog vremena za mene,haha xd nisam sigurna kako će teći ovo vrijeme,jer stvarno nisam ništa baš planirala previše...
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! <3

    GIWEAWAY KOD MENE - http://thinkpinkpeoples.blogspot.rs/2015/12/4christmaspostdouble-giweaway.html

    ОдговориИзбриши
  9. Heej evo prvi put sam na tvome blogu i dizajn ti je bas prekrasan! :) I ja sam prezauzeta skolom ali na svu srecu traje jos samo 3 dana pa su praznicii. Ne mogu da docekam 24.12.kad cu moci da spavam do podne haha slobodno vrijeme? Sto je to? Hahaha sala mala ali pzbiljno sva sam u strci i svaki dan u skoli su peovjere i doslovno ima vise provjera nego sto mjesec ima dana. XD
    Ppst ti je oslican i slike su bas dobre i pratit cu tvoj blog jer mi se cinis kao super blogerica. I da postala sam ti 55.clan blogaa! :) xD
    Danas sam na svome blogu otvorila natjecanje u pisanju postova i odabrala sam 4 teme za pisanje pa ako zelis pogledaj i prijavi se na natjecanje. To bi mi stvarno puno znacilo. ♥
    -Struja

    strujadreams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, pogledaću tvoj blog i vrlo rado učestvovati u takmičenju, kod mene raspust počinje tek 31.12 :(

      Избриши
    2. Puno ti hvala što ćeš sudjelovati! Ovdje ćeš pronaći više o natjecanju: http://strujadreams.blogspot.hr/2015/12/natjecanje-just-write-it-uvijek-je.html i pošto ćeš sudjelovati napiši to u komentar tako da poslije lakše vidim tko se sve prijavio i molim te učini to do petka, jer do tada traju prijave. :) A natjecanje traje do 15.1.2016. tako da mislim da ćeš imati dovoljno vrmena! :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...