недеља, 08. новембар 2015.

Kako iskoristiti mini raspust na koristan način?

Heej, pa, verovarno kasnim sa ovim postom sa obzirom na to da se prvi dan 'raspusta' završava uskoro. Tek sam sada ugrabila vremena za post, paa čitajtee. A da, planiram jedan veeliki NewYearSpecial jako uskoro, tako da - učlanite se na blog i dobijte obaveštenje za svaki novi post.

Ovaj raspust stvoren je za mali predah. Ako ste u situaciji kao i ja, a pretpostavljam da jeste, predhodne nedelje su bile izuzetno stresne uz neprekidno  učenje, mada, ne žalim se, svako jutro sam se budila srećna, jer sam znala da me u školi čeka novo, odlično društvo i da ću ponovo moći gledati slatke momke po hodnicima. No, o tome drugom prilikom.

*Izadjite napolje sa društvom. Šetajte, zabavljajte se, idite na piće. Upoznajte negog. Sednite u  školsko dvorište, na terene, u park, razgovarajte, smejte se, prisećajte se starih dana, opustite se i jednostavno uživajte!
*Ako ipak niste raspoloženi za urbano veče, već oko devet sati obucite pidžamu, ušuškajte se, knjiga, kompjuter(laptop,telefon,tablet), topli napitak u vidu kafe,čokoladnog mleka ili tople čokolade, neki slatkiš i spremni ste. Pročitajte neku interesantnu knjigu, a potom filmski maraton može početi. Linkove filmova sačuvajte unapred, a društvene mreže isključite!



Sledeće jeste fotografisanje. Ne znam za vas, ali ja uživam u kreiranju novih slika. Odem u dvorište ili na ulicu, a potom zapažam sitne detalje koje ću uslikati iz najboljih uglova, opustićete se i zabaviti. Potom najbolje fotografije možete uraditi i napraviti neki super kolaž.


Napravite modnu reviju, sami ili sa drugaricama. Ukoliko to obavite sami, velike su šanse da ćete se osećati kao budale, ali bićete srećne i ispunjene, kažem vam iz iskustva. Dakle, pronađite slike neke jutjuberke, glumice, manekenke, a potom iz svog ormara iskopajte nešto slično. Isprobajte novi make up i frizuru. Možda pronađete nešto idealno za Novu godinu, rodjendan ili bilo kakvu drugu proslavu.

Za kraj ovog puta najgore - učenje. Iako bi ovo trebao da bude odmor, morate znati da vas uskoro ponovo očekuje učenje. Ove dane iskoristite da naučite kritične predmete, spremite se za prestojeće testove i odgovaranja. Bićete zahvalni sebi..


Pa da, tu se ovog puta opraštamo. Nije bilo baš mnogo ideja, ali uvek možete pročitati moj post 'Kako iskoristiti slobodno vreme?' Čiji link trenutno ne mogu da vam dam, ali nije daleko pa ga možete naći. Pa, do sledećeg posta  :* :*




13 коментара:

  1. Divan post! Odlični saveti, nešto od tvojih ideja sam uradila još juče, a neke ću da uradim do kraja raspustaa! Savršebe ideje!♥

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista mnogo blogerki je napisalo post na istu temu i mislim da ti nisi trebala jer je ovo upravo neko kopiranje sveukupnih postova. Ne kažem za tekst, već uopšteno, a niko ne želi da čita istu stvar stalno. :) Ovo nije hejt, već samo konstruktivna kritika koja bi trebala da ti pomogne da budeš još bolja. Samo napred! ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, hvala ti. Ali ja sam ovaj post napisala prilično davno i bila bi šteta da ga ne objavim, uz to, ubacila sam svoje ideje, koje se manje-više razlikuju od onih koje ste mogli videti, tako da, niko nikog ne kopira, lepo je pročitati jednu temu iz više uglova, barem meni. :)

      Избриши
  3. Odličan post.Slike su prelepe,koju kameru koristiš?


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, koristim telefon samsung galaxy s3 neo, a slikam preko Candy kamere. :)

      Избриши
  4. Odlican post,super ideje <3!Neke sam uradila vec u petak a ostale me cekaju tokom ova tri dana <3 :)!Slikice su extra <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Post mi se mnoogoo dopada. Svidja mi se kako si sve ovo napisala :-) Drago mi je da si spomenula i modnu reviju, koju ja sama pravim skoro svakoga dana :D Tacno da se moza u nekom trenutku osjecam kao budala, ali me to ispunjava i cini srecnom :-)

    Posjeti moj blog i uclani se na njega :-) http://alwaysbepositiveee.blogspot.com Ja na tvoj vec jesam.

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicni saveti. Pomogla si mi da sto bolje iskoristim ovaj raspust. I ja volim one duge setnje,slikanje onih skrivenih detalja kojih niko ne primecuje,odlasci na pice i sve te male stvarcice koje sacinjavaju nasu srecu.


    Novi post - alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Divan post, odlični savjeti! No, nažalost meni neće koristiti jer ja nemam sada nikakav raspust! :/

    zarinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post. Baš mi se svidja tvoj način pisanja. Zamolila bih te da ako hoćeš posetiti, učlaniti se i komentarisati na mom blogu. To bi mi jako značilo. Hvala unapred.

    http://emilittleworld.blogspot.com/2015/11/q-and-odgovori-part-1.html

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...