уторак, 03. новембар 2015.

My October

Oktobar je gotov, a meni, kao i vama predpostavljam, prošao je u neprestanom učenju. Kada god bih pravila pauzu, odvojila bih par minuta da uslikam knjige, to mi je bila motivacija, ni sama ne znam kako. Kao što ćete videti na fotografijama, uz učenje sam uvek nešto grickala (ne, nisam se ugojila), kako bih barem malo ubila dosadu. I da, ako su nekome potrebne beleske iz bilo kojeg predmeta, neka mi se javi na ask.fm/helpgirl1 i kaze koja mu lekcija treba jer ja svaku izvlacim :). Kako ste vi proveli oktobar, kakve su vam ocene i iskustva?

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

October is over. All month I studying, and take a photo of book. I always eating sweets too.















2 коментара:

  1. Super post, Bojana ☺
    Slike su odlične ☺

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post...Oktobar je prošao poprilično radno,u ostavljanju dobrog utiska prvenstveno na nastavnike, i jedva čekam ovaj mini raspust...

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...