субота, 14. новембар 2015.

Novembarski zalazak sunca 🌇


Bože, koliko je divno posmatrati zalaske sunca. Iskrena da budem, skoro sam zaboravila taj osećaj. U poslednje vreme, čim udjem u kuću zatvorin roletne, upalim svetlo i ne primetim kakvo je vreme napolju. Ovaj novembar je prilično topao i vedar, što mi se dopada. Sinoć sam slučajno izašla do drugarice i zatekao me neverovatan prizor, okej, možda ne toliko, svi smo mi gledali zalazak sunca barem jedamput, ali ipak, morate priznati da je svaki zalazak poseban i drugačiji..

Kada ste poslednji put gledali zalazak sunca? Koja fotografija vam je najlepša?






5 коментара:

  1. Sve fotografije su savrsene!I kod mene u Beogradu skoro je bio jedan presavrsen zalazak Sunca,pa sam slikala jedno 10000 slika :).Divnoo!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sve slike su prelepe,ali poslednja je fantastična! :)


    http://moon-brunette.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post, stranica, tvoj način pisanja sve sve ❤
    anastazijaiemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Fotke su fenomenalne, svaka čast! Baš mi se dopada način na koji pišeš. ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odlične fotografije,ali predzadnja je vrh... :) Ja obožavam da gledam zalaske sunca i da ih fotografišem,a poslednji put sam jedan gledala u petak... :)

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...