недеља, 01. новембар 2015.

Hello Novembar | Photos

Prvi novembar! Danas je divan dan, neuobičajen za ovo godišnje doba. Na selu sam, a kako mi je u kući bilo pomalo dosadno, odlučila sam da izadjem i prošetam. Usput sam fotkala sve i svašta, a neke fotografije ćete uskoro moći da vidite.
Ps. Opet sam na blogeru, nisam sigurna da ću biti savršeno redovna, ali odlučila sam da pravim kraće postove sa više fotografija kako bi oni išli barem tri puta sedmično!
Kako ste vi proveli prvi dan novembra? :)











Kamera: Samsung Galaxy s3 Neo (telefon)
Photos by me.

12 коментара:

  1. Prekjut sličice! Misliš na prvi dan oktobra ili novembra?

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su prelepe :)!Kada sam procitala da prestajes sa blogovanjem mnogo sam se rastuzila,i kada sam na listi videla da si objavila post bila sam prepresrecna <3 :)!Srecnoo <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepe slike!!!
    joxykutak.blogspot.com
    myworld2121.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post, draga. Ako zelis posjeti moj post i uclani se lejlaleca.blogspot.com ako se uclanis javi u komentaru da ti uzvratim.

    ОдговориИзбриши
  5. Predivne sličice! Ja sam prvog dana novembra samo ležala i nisam bila ni za šta, dok si ti šetala i sliala :D

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Super fotke. ;D
    Mozda nisi trebala nikakav efekat da dodajes ali i ovako je odlicno!

    I ja sam na blogu napisala slican post , pa pogledaj ako zelis Novi post je na blogu

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su vrh ♥

    Pogledaj moj blog i uclani se ako ti se dopadne ☻
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...