понедељак, 16. новембар 2015.

Shopping list | do Nove godine

Danas vam pišem svoju šoping listu, ono što bih želela da kupim pre nove godine. Krećemo odmaah :)


1. Muški duks - obožavam ih, pogotovu kada su za broj, dva veći pa onako propadnem u njih. Nadam se da ću naći odgovarajući. :)

2. Džemper, iskreno, nemam mnogo dzempera, a preslatki su mi. Obicno ne mogu da nadjem neki da mi se svidja, ali eto, naći ću valjda neki.

3. Teksas jakna,duks - ove jakne su potpuno in ove sezone iako ni na jednu nisam naletela onako u prodavnici, opet ponavljam nacicu je valjda.

4. Bordo farmerice - do sada oduvek sam mrzela ovu boju farmerki, ali sada mi je prelepa i jedva čekam da budu mojee.

5. Kapica - ne volim baš da nosim kapice, ali preslatke su i biće mi neophodne za predstojecu zimu.

6. Kanadjanke - iskreno, nadam se da ću naići na neke roze boje, koje će biti fine i nepromočive.

7. Četkica za tečni puder - nisam sigurna koju marku četkice želim, ali mislim da ce odluka pasti na avonovu četkicu, ako ste je koristili, javite mi utiske.

8. Crne, sportske patike - neutralne su i uz sve mogu da se kombinuju

9. Plavi lak - kada sam poslednji put bacala istrošene lakove, sve nijanse plave su otišle, definitivno mi treba plavi lak!

10. Jakna - nisam stigla da pronađem fotografiju, i, iako već imam dve zimske jakne, definitivno mi je potrebna nova, toplija.

To bi bilo to, uradicu update posle nove godine kada cu vam javiti šta sam pronašla a šta ne..

2 коментара:

  1. Lista je fenomenalna! Nadam se da ćeš kupiti sve ovo do Nove godine!

    Jasmina Di, x. | The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post :) Ja plavog laka imam na tone tj. svega par lakova mi nisu plave boje :D

    Fashion Awake

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...