понедељак, 23. новембар 2015.

Fall Flowers

Okej, možda vam se ovakav post neće svideti. Napišite mi u komentare da li želite ovakve kratke postove, gde ima manje teksta a vise slika, o nekim stvarima i predmetima iz svakodnevnog života. Meni su jako simpatični, ali neću ih pisati ako se vama ne dopadaju.

Danas sam malo šetala i primetila sam kako neko cveće još uvek nije uvenulo već je u punom jeku! Prizori su stvarno predivni ako uzmemo u obzir to da je uskoro zima i da nam se sneg sprema. Nisam mogla da odolim da sve slikam i podelim sa vama. Uživajte!











Ovo je GoldenRose lak u broju 61 koji je apsolutno predivan. Ps. Zanemarite to kako je nalakiran, to se desi kada dopustite osmogodišnjoj komšinici da vam lakira nokte.


3 коментара:

  1. Jako mi se sviđaju slike,prelepe su. Što se tiče laka nisam neki ljubitelj tih zlatnih boja, mislim da je devojčica za svoje godine jako dobro nalakirala tvoje nokte hah ☺ ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su stvarno tumblr,mnogo mi ses viđaju :)
    Piši češće ovakve postovi :)

    http://lickadiary.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...