уторак, 10. новембар 2015.

Recenzija | Avon senke


Pre svega da se ogradim, ja još uvek ne sklapam saradnje, sve kritike i pohvale proizvoda pišem zato što ja hoću. Kao što ste mogli zaključiti, ja jako volim avon, svidjaju mi se ti proizvodi i svakoga meseca naručim nešto novo, ali ne recenziram sve jer mislim da vam nije baš zanimljivo (ako grešim, ispravite me). Dakle, danas vam pišem o ovim senkama.

🔹Pakovanje: Jako je simpatično, čvrsto je, ne može se samo otvoriti, unutra se dobija ogledalo i aplikator. Aplikator je klasičan, ništa posebno. Jedna strana veća, druga manja, klasično.








🔹Boje: Senke nisu mat, u sebi sadrže sjaj, znači ako ne volite sjaj, ovo nije za vas. Nasuprot, meni se jako svidja što sadrže šljkokice. Nijanse su mi odlične, imate širok izbor boja, a ja planiram još da ih nabavim. Pigmentacija nije savršena, ali primetne su i ne napadne.

🔹Kvalitet: Moja mama ih stavlja skoro svakoga dana, ja znatno redje pa eto, ona bolje zna. Ona je oduševljena. Meni su potpuno okej, ništa spektakularno ali sasvim dovoljno za mene i meni su baš dobre.

Cena je potpuno pristojna, a celokupni utisak je odličan, kao što rekoh ne savršen ali odličan haha, imate moje preporuke. :)

9 коментара:

  1. Viđala sam u katalogu ovu senku, ali me nikada nije previše zainteresovala da bih je naručila. Ima u još nekoliko boja, ako se ne varam.

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Videla sam ih na jos nekom blogu i ta ih je blogerka takodje nahvalila. Ja volim malo prirodnije senke,i nisam ljubitelj sljokica tako da ne bi da rizikujem :)


    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, ja sam zadovoljna njima, koristim ih samo za neka veća veselja ili uveče, inače senke ne stavljam gorovo nikad :)

      Избриши
  3. Odlicna recenzija!♥Jako mi se dopadaju pakovanje i boje senki.♥

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...