субота, 21. новембар 2015.

Uradi do kraja godine | NY special

Da li ste napravili "uradi pre smrti" listu? Jako često slušam o tome kako bi svako od nas trebao imati po jednu, ali iskreno, ja odbijam da je napravim. Smrt je za mene nezamisliv pojam, o kojem se trudim da ne razmišljam jer automacki postajem nervozna i tužna. Ipak, volim da pravim liste "uradi do leta","uradi do Božića","Uradi do sledećeg rođendana" itd. Jedna želja mi je da napravim "Uradi do punoletstva" listu, ali idalje nisam sigurna šta bih sve želela tu da stavim, paa, ako imate predloge, tj. šta biste vi da uradite do 18. rodjendana, pišite mi u komentar. Danas, šta uraditi do Nove godine? Da li shvatate da ima manje od dva meseca? Iskreno, ne znam gde ću proslavljati, to mi je sad problem iz razloga što moje drugarice hoće na jedno mesto, ja tamo ne mogu jer je daleko i zbog još nečega, na kraju razgovora o tome uvek se posvađamo i ne želim još uvek da razmišljam o tome. Gde vi slavite Novu godinu?


1. Popraviti ocene iz geografije i latinskog. Ne pokvariti ni jednu ostalu.

2. Pročitati barem 4 knjige.

3. Ustati u pola šest ujutru i prošetati barem oko kuće (jakoo bih volela da mogu da izađem na ulicu i vidim kako to tada izgleda, ali u skorašnjem periodu neću moći)

4. Ne dopustiti sebi da se potresem zbog lošeg komentara (ne mislim na blog komentare, već uživo)

5. Uspeti da preskočim vijaču 200 puta odjednom, brzo (za sad mi je rekord 108)

6. Uraditi photoshoothing sa drugaricom

7. Dostići 55 čitalaca :)

8. Biti dobra prema svima, i nikome ne odbiti zahtev za pomoć

9. Približiti se jednoj osobi (sumnjam da ću smeti hahah)

10. Održavati redovan kontakt sa drugaricom koja se preselila.

11. Čestitati novu godinu svim dragim osobama uz duguu i iskrenu poruku (ako neko želi, neka mi ostavi broj, čestitaću mu a komentar neću objaviti).

12. Ne peglati kosu više od pet puta.

13. Ne grickati nokte

14. Raditi vežbe i zategnuti kritične delove (radila sam vežbe za listove i sad imam velike mišiće koji ružno izgledaju, moram to da skinem :()

15. Biti srećna. :)

3 коментара:

  1. Odlican post!Dala si mi ideju da napravim jednu takvu listu,jer zelim da uradim nesto do kraja ove godine!
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiva lista,moracu da napravim svojuu!Divan post <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post :) Ni ja još uvek ne znam gde ću da slavim novu godinu.... :)

    http://fashionawakebyb.com/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...