четвртак, 02. јул 2015.

Be positive!

Da, da, moja blokada pri smišljanju tema za postove se nastavlja. Planirala sam da napišem favorite za mesec jun, ali morala sam otići u selo, gde nemam interneta, a nisam ni nosila sve proizvode kako bih ih slikala. No, uplatila sam kredit tako da mogu napisati post. Dugo već razmišljam na koju temu, ali ništa. Odjednom mi se ova tema stvorila sama od sebe i eto ga, novi post je tu.


Da li vam se nekada desilo da vas svi nerviraju, da nemate volje da razgovarate sa nekim, izađete napolje, već se samo zaključavate u sobu i tako čamite sami? Da li vam se nekada desilo da ste izašli sa nekim u šetnju, a ta osoba ćuti, i morate joj svaku reč bukvalno izvlačiti iz usta? Nije baš prijatno, jel da? Često mi dođu ti neki dani, kada bih samo sedela zatvorena u sobi gledajući filmove, neko me pozove napolje, a ja smišljam izgovore zašto ne mogu. A onda se zapitam, kakav je to život kada mi je u tinejdzerskim godinama mrsko da izađem iz kuće, i momentalno menjam svoj odgovor. Ako se pronalazite u ovakvim situacijama, nastavite sa čitanjem.
Sada je 21. vek, sve se svodi na računare i društvene mreže, svi teže ka internet popularnosti, a ja vas pitam: čemu to? Kakva je korist od 500lajkova i isto toliko komentara? Kakva je kotist od toga da vam desetine osoba komentarišu kako ste savršeni, najlepši itd? A kada izađete napolje, te osobe vam jedva kažu 'ćao'. Možda to ne vidite sada, ali sva ta popularnost vas uterava u kuću, a nije dobro tako provesti ove godine, šta ćete pričati svojim unucima? Naravno, ako ih uopšte budete imali uz ovaj način življenja. Pozovite nekoga u šetnju, verovatno ćete od većine dobiti negativan odgovor, ali ne odustajte, pozovite neku osobu koja živi u vašoj blizini a nikada se niste preterano družile, možda će vas baš ona zabaviti! Kada god izađete, budite veseli, pričajte što više, tako neće biti neprijatne tišine, a osoba sa kojom razgovarate će vas sigurno ponovo pozvati u šetnju. Obožavam osobe koze zrače pozitivnošću, svi mi imamo probleme, ali od kukanja nema ništa! Meni dan ulepšaju osobe koje se smeju, koje su vesele i ne dozvoljavaju drugima da tuguju, meni dan ulepšaju komentari 'ja kada god da te vidim, ti si nasmejana', ulepšaju ga sve one osobe koje pomognu drugima i ne traže ništa za uzvrat. Nemojmo dozvoliti da nam sitnice pokvare dan, sreća se krije u malim stvarima. Budimo nasmejani, srećni, oblačimo se u vesele boje, sve ovo će nas razveseliti i popraviti nam raspoloženje. Zašto plakati zbog raskida, svađe sa drugaricom? Bože moj, biće još dosta momaka i drugarica, a ako su vas povredili, nikada vas ni nisu voleli. Ako pogrešite-izvinite se, kada vam neko pomogne-zahvalite se. Širite sreću, širite pozitivnu energiju, i zapamtite- Vi ste kovač vaše sreće, ništa neće pasti sa neba, sami birate svoj put. A sada, svi pravac napolje, zovnite nekoga, smejte se, radujte i najbitnije, budite srećni! Neka vas ne povredi negativan komentar, ako nešto stvarno želite, to i možete, a svi ti hejteri su osobe koje mrze svoj život, i koje bi želele biti kao vi, zašto biste onda kidali svoje živce zbog njihovog 'mišljenja' kada možete biti srećni?


Ovo je nešto drugačiji post, napisala sam ga za manje od deset minuta i to je jednostavno izašlo iz mene, mislim da svako od nas treba ostati pozitivan, zato čitajte ovaj post, a potom mi napišite vaše utiske, i ne zaboravite: Keep calm and be happy!


12 коментара:

  1. Po tvojim postovima ne bih rekla da imaš blokadu! Ideja za post je odlična! Divno napisano. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Koliko ti divno pises. Bas motivacioni post. ♥♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super postić. Smijeh je najbolji lijek. Tužne osobe samo narušavaju same sebi, umjesto da si olakšaju :)

    Novi post:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sve sto si napisala je tacno!Ne mogu da kazem da si me odusevila,jer to osecam posle svakog tvog posta <3!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Sve sto si napisala je tacno!Ne mogu da kazem da si me odusevila,jer to osecam posle svakog tvog posta <3!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post, motivacioni, svaka čast Bojana, divna si ♥
    Ukoliko želiš možeš se i ti učlaniti na moj blog. :) ♥

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...