петак, 03. јул 2015.

Photo challenge

Volite li da fotografišete? Profesionalno, ili amaterski, iz ljubavi. Ja volim, oduvek sam volela, ali moje kamere na telefonu su se ograničavale na 3mp, a fotoaparat(nikon, obični) nisam mogla nositi gde god podjem, a i nisam baš znala sve cake. Od kako sam kupila novi telefon (kamera nije nešto posebna, svega 8mp, ali meni sasvim dovoljna), ne prestajem fotografisati. Naravno, kvalitet fotografije zavisi i od vremena, pa se trudim da fotografišem u najboljem svetlu. No, da ne dužim sa tim pravilima, ako želite, napisaću specijalan post kako da napravite savršeni fotografiju običnom telefonskom kamerom. Već duže vreme tragam za nekim photo čelindžom, ali nijedan mi ne odgovara jer zahtevaju fotografisanje stvari kojih nema u našem okruženju, pa sam odličila da napravim sopstveni.  A ovako sam rasporedila dane i zadatke:

1day - cveće
2day - beauty proizvod
3day - životinja
4day - hrana (doručak, desert..)
5day - omiljeni parfem
6day - piće (koktel, smuti, limunada..)
7day - voćka (jabuka,banana,jagoda..)
8day - školjka/kamen
9day - pejzaž
10day - relax (kako se vi opuštate)
11day - omiljena knjiga
12day - bed time
13day - vaša inspiracija
14day - carstvo boja
15day - crno/beli svet
16day - nešto žuto
17day - časopis
18day - new (nešto novo)
19day - nebo
20day - nails
21day - mornarski print
22day - naočare za sunce
23day - omiljena čokoladica
24day - vaš crtež
25day - omiljeno iz sobe
26day - autfit
27day - pakovanje za put/koferi...
28day - travel
29day - more/plaža/bazen (jedno od ponudjenog)
30day - po izboru

Čelindž se radi 30 dana, ovo su pravila:
1. Fotografije moraju biti orginal, znači, ne preuzimajte sa interneta, fotografišite sami.
2. Ukoliko objavljujete postove svakoga dana, u svakom postu postavite novu sliku sa datog čelindza, a ukoliko postovi idu na dva, tri dana, na kraju posta stavite sve slike koje ste uslikali, a niste objavili.
3. Kada ste završili čelindž, tj. Nakon 30 dana, napravite odvojen post u kojem ćete objaviti sve fotografije, misljenje o čelindzu, kao i linkove blogova za koje smatrate da su najbolje odradili ovaj izazov.

Ukoliko vam nije jasno nešto od ovoga, pitajte me u komentar.
Svako od vas se može prijaviti, tj. Odazvati ovom čelindžu, nadam se da ćemo ga odratiti u što većem broju jer ja volim da čitam takve postove. Sa ovim počinjem sutra, tada možete očekivati prvu fotografiju. :)



13 коментара:

  1. Prvi put čujem za ovaj izazov, i dopao mi se. Mislim da ću se pridružiti ovom izazovu, iako sumnjam da ću postove izbacivati svakog dana. ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne moraš ihg izbacivati svaki dan, ali kada izbaciš jedan, u njega dodaj više slika :) <3

      Избриши
  2. Radujem se da vidim ostale fotografije. Ja sam imala kvalitetan foto-aparat ali se pokvario, a na telefonu imam solidnu kameru (10 mp) ali nemam memorije. Uskoro kupujem momorijsku karticu pa se mozda prikljucim izazovu. Post je odlican i jako originalan. ♥ :)

    ОдговориИзбриши
  3. Obozavam da fotografisem,nadam se da cu se jednog dana baviti profesionalnom fotografijom,to je moj dream job.Ovaj chalenge je bas interesantan!Odlican post! :D
    Poseti moj blog,uclani se ja sam se uclanila kod tebe --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Uključujem se u izazov. :)

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. EXTRA!!! Prvi put čujem za nešto ovog tipa. Lepa idja, a i taman da mi upotpuni vreme leti (umirem od dosade poslepodne). Uradiću to!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Izazov je originalan,baš mi se dopada.I naravno da ću odraditi.Ipak postoji mali problemčić ne mogu da napisem koji blog je najbolje odrado.Jer neću biti tu,a na bloggeru ce biti natrpano.Ipak cu pokusati.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...