понедељак, 13. јул 2015.

Višegrad, Bosna i Hercegovina

Volite li da putujete? Ja obožavam, bio to jednodnevni izlet, ili odmor od nekoliko dana. Oduvek sam želela da posetim Višegrad, ovo mesto je udaljeno od moga grada i ne mogu otići tamo kad god poželim. Pre par nedelja konačno sam ubedila roditelje da odemo tamo, na jedan dan. Iako smo ostali svega par sati a put u jednom smeru je trajao oko 2 (ne držite me za reč možda i više, a možda i manje), isplatilo se. Tamo je predivno i svakako treba posetiti to mesto. Dugo sam birala fotografije koje ću ubaciti, jer sam uglavnom na svakoj ja, a vama želim pokazati isključivo to mesto. U ovom postu neću se baviti istorijskim i geografskim podacima, već ću opisati svoj doživljaj.Da ne dužim, slike će vam reći više od hiljadu reči.
Višegrad je malo naseljeno mesto u BiH koje se nalazi na obali reke Drine.



Počeću od poznatog Andrićevog mosta, iliti most Mehmed-paše Sokolovića. Ovaj most predstavlja jedno od najpoznatijih dela arhitekture u razdoblju od 15. do 19. veka, takođe i nacionalni spomenik Bosne i Hercegovine. Ja sam dolazila van sezone, pa stoga nismo mogli da se popnemo na most, ali oko nas je bilo mnogo turista i baš lepo izgleda. Roman "Na Drini ćuprija", baziran je na istoriji ovog mosta, prevođen je na mnoge svecke jezike, a dobio je i Nobelovu nagradu!

Sam 'grad' nije baš divno uređen, prilično je prljavo, ima nekoliko prodavničica i kafića, skromno, ali lepo. A onda, tu je i Andrićgrad koji me oduševio, mnogo je lepo, uredno i puno turista. Još uvek nije potpuno gotovo, i ima još par građevina koje su u radovima. Tu se nalaze spomenici Ive Andrića i Petra Petrović Njegoša, okolo je veoma prostrano, nalaze se kafići, fontana, maanje radnje, bioskop (mali, koji ne radi uvek ali sjajno izgleda), kao i kuće tj. zgrade a unutra su sobe, koliko sam razumela. Ispred ulaza nalaze se prodavnice suvenira gde se svašta može pronaći, vidimo se u narednom postu, do tada komentarišite i čitajte ovaj. Uživajte u fotografijama!


Ulazak u Andrić grad







Spomenik Ivi Andriću








Da li ste nekada bili u Višegradu? Sviđa li vam se ovaj post i da li želite još travel postova? :)




15 коментара:

  1. Nikad nisam bila tamo, ali vidim da je mesto divno. Odlican post, kao i slike. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam imala priliku da posetim Višegrad, ali sam uvek imala zelju da ga posetim, zbog mosta.. Slike su predivne!

    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će ti se prilika uskoro ukazati. :) Hvala <3

      Избриши
  3. Odlican postt!Slike su predivne,a cula sam i da je odlazak u Andric ili Kamen grad pravi dozivljaj....
    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nažalost, nisam nikada bila u Višegradu, ali nadam se da ću u skorije vreme ići! Predivne su i slike i tekst! Obavezno piši još ovakvih travel postova!

    http://andjelinkutak.blogspot.com/ Poseti moj blog ako želiš ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, uskoro idem na more pa ću vam vrlo rado napisati par travel postova. :)

      Избриши
  5. Oduvek sam volela travel postove. Tu bih mogla mnogo da naucim o gradovima u kojima nisam bila i od ljudi kojima verujem. Nazalost nisam posetila Visegrad , ali kroz tvoj post delovalo mi je kao da sam bila tamo. Bilo bi mi jako drago da me zapratis jer verujem da si ti bloger vredan paznje.

    Novi post na mom blogu
    http://mojnacindaletim.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. bas je super ovaj,visegrad je bas lijep grad iako nikad nisam bila tamo voljela bih ga posjetiti,posjeti ti moj blog http://justbeyourselfa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Moja rođaka je bila u Višegradu i verujem da je lepo iako si napisala da je prljavo.Zvuči glupo omg.
    Što se tiče Andrić grada,verujem da je fino mesto po slikama.Volela bih da posetim Višegrad. ♥
    Super post.Uzgred,ja sam te nominovala za jedan Tag.Na blogu elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, pa da. Verujem da je za vreme sezone sve lepo sređeno, ali kada sam ja dolazila, svi prozori radnji su bili puni prasine kao i ulice, izuzev dela kod samog mosta i Andrićgrada. Nisam htela da steknete pogrešan utisak, možda je tako bilo samo tih dana, ali bilo je. Hvala ti puno, pogledaću tag. :) 💜

      Избриши
    2. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...