петак, 17. јул 2015.

The Liebster Award&Candy TAG

Gde ste vi ovih dana? Iskreno, nemam baš pametan izgovor što nisam pisala ovih dana, tj. nisam bila u mogućnosti jer nisam imala internet, i baš sam se smorila. Nominovana sam za dva taga pa sam odlučila da ih sada napišem, a vi mi u komentare recite koje biste teme želeli čitati sa obzirom da 30. jula idem na more, tamo ću verovatno imati internet, ali ne znam koliko ću imati vremena za pisanje, videćemo, nakon toga imam neke teme u planu, ali ovih nešto više od nedelju dana nemam baš ideja, htela sam jedan DIY koji je napisan već, ali mi se nedopada i ne znam koliko bi vam bilo zanimljivo.. :)

Prvi tag jeste The Liebster Award za koji ste verovatno već čuli, on je za blogerke koje imaju manje od 200 čitalaca, i svako ko ga napiše, treba da nominuje nekoliko blogova, kako se ovaj tag ne bi prekinuo, i kako bi takvi blogovi dobili još čitalaca. Zahvaljujem se Eleni sa bloga Ely&you koja me nominovala. :)

1.Zašto si osnovala blog?
-Dugo sam pratila neke blogerke, volim da pišem, ovo mi je neki hobi, otvorila sam ga radi zabave, da upoznam još vršnjaka i da razmenimo mišljenje oko određenih stvari. :)

2.Oksfordsice,viskoke štikle ili papuče?
-Oksfordice ne volim, nemam ni jedan par, i ma koliko to moje drugarice volele, ja sam više u fazonu nekih finih, sportskih patika ili starki, tako da to ne. Sa obzirom na moju visinu od nekih 178 (verovatno malkice manje), a i na godine, nisam za štikle, što ne znači da ih neću nositi kada me budu privlačile, ali sada ih ne volim baš. Tako da mi ostaju papuče hahah. :) 

3.Koji trend ne podnosiš?
-Nema nešto određeno da baš ne podnosim, u svemu se može naći nešto lepo. E sad, postoje komadi garderobe koje ne volim da vidim na ljudima određene građe (kao npr. tigraste providne helanke na punije dame), ali nema nešto da baš ne podnosim.

4.Ako bi bila životinja,koja bi bila i zašto?
-Obožavam životinje. Omiljene su mi pas (zlatni retriver^^, i ona pufnasta rasa, nisam sigurna kako se zove), konj i zec. Konj ne bih volela biti, a ni zec, da ne počinjem sad sa razlozima. Tako da, bila bih neki pas, mnogo su mi slatki.

5.Koji je tvoj omiljeni modni brend?
-Ne mogu precizno odgovoriti, postoji dosta dobrih i kvalitetnih, ali nema jedan koji bih odvojila od ostalih. Nisam tip koji kupuje isključivo brendiranu garderobu i ostalo, i ne volim  baš veliki novac da dajem na nešto što neću dosta nositi. Ali, volentino torbice, štikle i baletanke su mi odlične, kao i luis vitton torbe (one veće), one su mi baš divne. Od šminke volim mac i auru, kao i golder rous maskare i lakove za nokte. Nike, adidas patike su mi najbolje, kao i convers. Kao što vidite, nemam omiljeni haha. :)

6.Kako bi opisala sebe?
-Uh, ne volim da opisujem sebe. Doosta sam se izmenila u odnosu na pre šest meseci recimo, ali ajde da kažemo da sam iskrena, ne podnosim ljude koji lažu, emotivna (kada biste pitali neke osobe iz moje okoline verovatno bi rekli da sam hladna, da me ničije mišljenje ne dotiče, i da nikada nisam zaplakala, to sam uglavnom ja pred nekim manje dragim ljudima, ali zapravo sam izzuzetno emotivna, i neke sitnice me znaju rastužiti, i onda samo čekam  da dođem kući i isplačem se, a onda ko zna koliko vremena svađam sama sa sobom kako sam glupa jer to radim, pa ok.). Stidljiva sam pri upoznavnaju osoba, ali kada se upoznamo, postajem baš vesela i druželjubiva, nisam ta koja će napraviti prvi korak ma koliko to želela, a to ne volim kod sebe. Da se ne otkrivam dalje hahah. 

7.Ako je tvoja kuća u požaru koje modne stvari bi ponela sa sobom?
-Kada bi se to, ne daj Bože, desilo, mislim da bi mi moda bila poslednja u mislima, bilo bi mi bitno da se moja porodica izvuče bez posledica, a ostalo me ne bi zanimalo. A kada bi se ipak desilo da imam vremena da ponesem nešto, mislim da bih bila isuviše potresena da biram već bih izvadila prvu gomilu iz ormara.

8.Ako bi imala priliku da radiš u nekom magazinu,koji bi to bio?
-Hmm, to bih baš volela, mada nikada nisam razmišljala da se prijavim na neki konkurs ili tako nešto. To bi bio tinejdzerski časopis, verovatno Hej, a možda i bravo. :)

9.Kada bi mogla da budeš jedna od Kardashian/Jenner,koja bi bila?
-Ne pratim ih uopšte, znam ih ovako sa slika, ali što se tiče karaktera itd, ne znam ko je kakav, tako da ne znam koga bih odabrala.

10.Omiljeno jelo?
-Nisam izbirljiva, jedem sve, sve volim i ja uživam u hrani, bukvalno, bilo to neko veeliko pečenje, ili obična kriška hleba sa dzemom. Nemam omiljeno, ali tu spada recimo krompir (pomfrit, pire i prženi), sve vrste mesa, pica, ćevapi, hamburger (mada to spada u meso) i tako dalje, da ne nabrajam sad.

11.Da si osoba iz crtaća i imaš samo jedan outfit da nosiš uvek,kako bi izgledao?
-Od svoje četvrte godine, kada sam odgledala crtani uspavana lepotica, htela sam da izgledam kao ona. To sam gledala na jednom CDu na kojem je Aurora, tj. uspavana lepotica imala taman ten, dugu, ljubičasto-roze haljinu koja se od kukova lagano šitilla, bele cipelice, imala je krupne, plave oči i duugu, talasastu, smeđu kosu. Sa svojih šest godina, na rođendan sam obukla nešto potpuno isto, imala sam taj ten, oči i kosu, i obožavam tu sliku haha. Ne znam, verovatno bih opet to poželela.

Koliko ja volim da pičam to nije normalno, izvinite ako su vam ovi opširni odgovori dosadni, trudila sam se da ih skratim, al eto, ja. Za ovaj tag nominovaću Mašu, koja me ujedno i nominovala za naredni Tag. Njen blog - http://maki003.blogspot.com/


Američke ili obične palačinke?
Ne jedem često američke palačinke, a obične mnogo volim, tako da - obične.

Slatki ili obični kornet?
Potpuno mi je svejedno, možda malo više obični, ali oboje mi je okej.
 
Vanila ili čokolada?
Vanilu volim u mešavini sa drugim ukusima, ali samu ne, čokolada.

Oreo ili Ginger- Bread?
  Oreo. Ginger nisam nikad probala.

Candy Cane ili pepermint?
  Pepermint. Candy Cane ima predivno pakovanje, ali nekako mi se ne dopada.
 
 Topla čokolada ili čaj?
Topla čokolada. Čaj pijem samo kad sam bolesna, ne zato što ne volim, već jednostavno, zaboravim da ga spremim.

Yogurt ili cup cake?
Kap kejk sam jela jednom ili dvaput i mnoogo volim njegov ukus, tako da, kap kejk.

Čokolada ili keks?
Čokolada.

Jagode sa šećerom ili šlagom?
Ukusnije su mi sa šlagom, ali lakše mi je da ih napravim sa šećerom haha, zavisi od mog raspoloženja.

Bombone ili candy corn?
Bombone.

Maline ili kupine?
Maline, kupine uopšte ne volim.

Za ovaj tag nikoga neću nominovasti, ako neko želi da ga uradi, nek to i učini. Nadam se da vam se dopalo ovo, vidimo se narednog puta! <3


  

16 коментара:

  1. Odlicna pitanja, a i odgovori :) Nemam neki veliki predlog za ono sto zelim da bude tema posta, predlazem ti neki lagan DIY, ali ipak na tebi je da odlucis :)
    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. sjajni odgovori :)
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, super odgovori!! :)
    Lepo se provedi na moru!! :)
    Novi post> milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. jako lepi odgovori, lepo je sto si nam opisala malo sebe kroz ove odgovore!
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super odgovori i čestitam na tituli Liebster blogger award ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Heejjj ;) ima novi post na moom bloguu ;) pogledajte plss

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post,jako mi se dopada.Zelim ti kao prvo da uzivas na moru i da se lepo provedes <3!Stay the best!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. ODličan Tag!Hvala ti što si ga uradila. ♥
    Odgvori su jako simpatični,posebno o Aurori i ja sam takođe emotivna. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...