понедељак, 06. јул 2015.

Recenzija filma

Ne znam jesam li vam pomenula činjenicu da sam veliki filmoljubac. Dosadu ubijam gledanjem filmova, to me opušta i usrećuje. Danas sam odgledala film pod nazivom "13 Going On 30". Obožavam tinejdžerske filmove, o životima običnih ljudi, okej, ovo je možda donekle naučnafantastika, ali ipak, dopalo mi se.

Kratak opis: Jenna, trinaestogodišnja devojčica, kao i većina njenih vršnjakinja želi da poraste. Na njen 13. rodjendan, ona se budi i otkriva da je 17 godina starija, tj. da ima 30. Zbunjena je i svi oko nje misle da je poludela, shvata da je postala novinarka, da je previše arogantna i da ju je popularnost dosta izmenila. Pokušava da pronadje stare prijatelje, ali, dosta toga se izmenilo. Neću da vam otkrivam detalje, pogledajte film i shvatićete sve.

Komentar: Meni se ovaj film dopao, ne mogu reći da mi je omiljeni, ali, poučan je i zanimljiv, govori o vremenu u kojem danas živimo, i nekim osobinama ljudi koje su nam jako bliske i poznate. Sve u svemu, vredi ga pogledati, sigurno vas neće razočarati.

Za ovaj film sam saznala preko facebook stranice "Tinejdžerski filmovi" koja izbacuje najbolje filmove, ali i serije. (https://www.facebook.com/pages/Tinejd%C5%BEerski-filmovi/325520300945892?fref=ts). Ukoliko želite da odgledate ovaj film sa prevodom, evo ga link: http://www.onlinesaprevodom.com/publ/filmovi_online/strani_filmovi/13_going_on_30_2004/112-1-0-7889

Kakve filmove vi volite da gledate? Koji su vam omiljeni? Da li ste odgledali ovaj, ako jeste, koji su vam utisci?


3 коментара:

  1. Nisam odgledala ovaj film, mada planiram :) Volim svakakve filmove, posebno komedije, a tri omiljena su mi Divergent, Blended i The fault in our stars koje svima preporucujem :)
    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zvuci zanimljivo, iako ga nisam odgledala. Jako volim da gledam filmove, i verovatno cu ga odgledati. Super post. ♥

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda kao zanimljiv film, moracu da pogledam. Ja, inace, najvise volim romanticne komedije :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...