субота, 04. јул 2015.

Novi čitaoci + prvi dan čelindza + pitajte me za Q&A

Ovo je treći dan kako postovi idu svakoga dana, nadam se da vam nije dosadno hahah. Jutros sam ušla na blog i videla neverovatnih 26 čitalaca i 2300+ pregleda, dok je juče taj broj bio znatno manji. Želim da vam se zahvalim, presrećna sam! Uz to, veliki broj vas se odazvao fotografskom izazovu i to me posebno raduje. Kao što znate, meni je ovo prvi dan, i zadatam mi je da uslikam cvet, bila sam u dilemi šta da slikam i šetala sam duugo u potrazi za nečim, islikala dosta materijala, ali odlučila sam se za ovu sliku. Nadam se da vam se dopada, a već sutra ide nova tema :) Ukoliko je još neko započeo izazov i postavio sliku, neka mi ostavi link u komentar.


Ovo sam slikala u dvorištu, nisam dodavala nikakve efekte na sliku, iako mkslim da bi sa njima mogla biti bolja. Da li vam se dopada ovako? :)

Kao što vidite u naslovu, bliži se i prvi Q&A, pitajte u komentar sve što vas zanima, a ja ću uskoro odgovoriti. :)
Osim na blogu, možete me pitati i na ask.fm/BojanasWorld ovo je ask za ovaj blog gde odgovaram na sve što me ne možete pitati u komentar. Ukoliko je nekome dosadno, ili želi nešto opširnije da me pita, može to učiniti na kiku, ukucana sam BojanasWorld. :)

Žao mi je što je ovaj post kratak, ali ovo je više neko obaveštenje. Ćao. :)



9 коментара:

  1. Odličan post! Ja sam danas isto počela čelindž, poledaj ga na mom blogu.

    ОдговориИзбриши
  2. Supeer post, cesitam. ♥ Pitanja:
    1. Da li si zadovolja uspehom svog bloga?
    2. Imas li kucnog ljubimca?
    3. O cemu najcesce pises na blogu?
    4. Da li imas uzora u blogovanju?

    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, čestitam na uspjehu. Slika je baš lijepa i kvalitetna, dobar fokus. Nastavit ću pratiti tvoje postove, a ti možeš pogledati moj najnoviji post, baš sad objavljen!

    http://angieslittlesecrets.blogspot.com/ ♥♥

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. ♥
    1.Koji su ti omiljeni blogovi?
    2.Da li treniraš nešto?
    3.Koju vrstu muzike voliš?
    4.Koji ti je omiljeni predmet u školi?
    5.Ko ti je bolji:Tijana ili Teodora Acimović?
    6.Koga smatraš idolom?
    7.Imaš li BFF?

    ОдговориИзбриши
  5. Super post..
    1.Koliko imas godina?
    2.Da li voliš da citas knjige?
    3.Omiljeni film?

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...