уторак, 28. јул 2015.

Pakovanje za more - lakovi 💅

Ovo je drugi post mog pakovanja za more, iskreno, ne znam da li ce ih biti jos sa obzirom da sutra nisam kuci a potom idem na more pa nemam vremena da islikam proizvode. Da ne dužim, ovo je post gde ću vam pokazati lakove koje sam izdvojila za more, verovatno ću dodati još neke, a ako ih dodam, obavestiću vas.


Ovo sam fotografisala pre par nedelja, nisam brojala koliko tu lakova ima, ali nakon toga kupila sam još nekoliko. Ne nosim ovo na more, to je kolekcija svih lakova koje imam.




Trenutno omiljeni! Ima divnu boju koja savršeno pristaje noktima, bez njega nigde ne idem.



Ovaj lak ste već mogli da vidite, upitanjh je onaj sa magnetima koji je veoma zanimljiv, iako često zaboravim da ga nanesem. 



Lak je iz avona, upitanju je onaj za jačanje noktiju koji je gotovo uvek na mojim. Nisam primetila drastičnu razliku, ali jesu jači.


Odličan lak, sve preporuje. Uz pomoć njega matiram bilo koji lak i sve to sjajni izgleda. Mnogo mi se dopada.




Do skoro sam samo ovaj lak koristila, drečav je i baš mi se sviđa, dugotrajan je i nema potrebe za dva ili više slojeva.




Ovaj lak nisam mnogo koristila, ali mi se boja mnogo dopada i ovog leta će se sigurno naći na mojim noktima.


Ova boja mi je prelepa, imam sandale slične boje. Mislim da je ova marka veoma kvalitetna i dugo se zadržava na mojim noktima.


Ista marka, odlična boja. Nekako, boja breskve, a baš volim tu boju.




Gabrini lakovi su mi stvarno odlični. Svako treba imati crni lak u svojoj kolekciji lakova. Kad god ne znam koju boju da namažem, uzmem ovu.



Kreč beli lak, ko ga ne voli? Savršena letnja boja i baš mi se dopada.

Kao što vidite, nosim deset lakova, s tim sa pojedine nikada ne stavljam same, već jedne preko drugih, predpostavljam da ću sve iskoristiti, ali videćemo. Ne znam kad će sledeći post , ako budem imala interneta na moru, postovi vas čekaju jako brzo! :)



19 коментара:

  1. Odlican post!Svi lakovi su savrseniii!!!!!Tvoj izbor za more mi se jako dopada <3!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Imaš dobru kolekciju lakova! Dopada mi se boja rozog i zelenog laka koje nosiš. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Imas prelepe lakove!
    Ako zelis poseti moj blog i postani clan,hvala u svakom slucaju <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/#_=_

    ОдговориИзбриши
  4. Ajme svi lakovi su prelijepi, divan post i super blog <3<3<3

    Procitaj i ti moj post : http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/kako-postici-uspjeh-u-skoli.html <3

    ОдговориИзбриши
  5. Ovaj zeleni GR lak je prelep :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Super post, jako mi se sviđa i lijepo si ga napisala, sretno u daljnjem radu! :* Ako želiš pogledaj moj blog i zaprati me ako ti se sviđa :) http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Svi lakovi su prelepi, ja na more ne nosim lakove uopste, mrsko mi je da svako vece lakiram, jer mi voda sve onako izjede

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Posjeti moj blog i učlani se. Uzvračam!

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post ♥ Ako mozes poglesaj moj blog i uclani se ako zelis uzvracam
    llis9.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. 1 lak savrseeen !
    I ja imam ovaj crni od Gabrinija i savrsen je !

    Pogledaj moj blog ako zelis <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...