понедељак, 03. август 2015.

Help for you #1

Ćao devojke, ovo je jedan neplaniran post i verovartno će biti izbrisan. Naime, jedna devojcica mi se javila sa problemom, i zamolila me da, nakon sto je posavetujem, objavim to na svoj blog kako biste vi dali svoje misljenje i svoj savet. Zamolila vas je da budete sto opsirniji jer kako kaže, želi da čuje više mišljenja. A ovo je ona napisala.
Ukoliko bude bilo još vas koji želite da na blogu podelim vaš problem kako biste čule savete drugih, možete ga napisati na moju stranicu, tj. u inbox čiji vam link sada ne mogu dati a zove se 'Bojana's World'

'Završila sam osnovnu školu, u septembru upisujem gimnaziju. Nemam prijatelje, tačnije imam samo dve drugarice. Ali, one su se promenile, druže se mnogo, a svaku moju reč ismevaju, imam šifre njihovih profila, i tako, kada se sa njima dopisujem one me izmedju sebe ogovaraju. Naravno da stojim iza svojih reči, ali one su sad ribe jer su bile u vezama a ja nisam. Trenutno sam na moru, odmaram se i razmišljam o svom životu, shvatajući da zelim da se promenim, ali ne znam kako. Ovde s sa starim drustvom upoznala sam ih dosta i bas nam je lepo, mada, sanse su 98% da se vise nikada necemo videti jer smo bas bas udaljeni. Moje drugarice su takve da moraju da ogovaraju sve i svakoga, da svakome nadju mane, tako se zabavljaju, ja volim sa tracarim ali ne toliko. Da ne shvatite pogresno, jako znacimo jedne drugima, slicno razmisljamo i dobro se slazemo, ali eto, ima dosta toga sto me nervira kod njih, ukazala sam im na to, ali su isto tako one meni rekle da im se tako svidja, takve su i nece da se menjaju. Ne zelim bas da prekinem to prijateljstvo jer nam je oduvek bilo jako lepo. Stidljiva sam i tiha bas, nekako, nemam bas puno samopouzdanja, uvek se najmanje cujem u drustvu, tesko sklapam prijateljstva i nemam tema za razgovor sa novim osobama. U gimnaziji ce biti sve osobe kojw poznajem, sto mi se isto ne svidja jer cemo verovatno svi imati predrasude jedni o drugima, postojace klanovi i znate vec, klasicno. Ako budem sa njih dve u odeljenju, verovatno se ni sa kim vise necu druziti, a ako ne budem, bice mi teze da se uklopim ali bilo bi odlicno, mada su vece sanse da se ostvari prva situacija, nazalost. Tiha sam i u skoli, ne volim da se nadmecem nastavnicima, uvek sam bila vukovac ali sada ce biti doosta teze. Sa obzirom da se samo sa njima druzim, nemam sa kim da izadjem kada one nisu tu pa sam celi dan u kuci. A kada nas  se vise spoji i izadjemo na neko super mesto, osetim se nekako usamljeno jer jedino ja cutim, ne izbacuju me iz razgovora, cesto mi ukazu na to da sam previse tiha ali ja ne znam o cemu da pricam, bojim se da cu nesto lupiti, ne znam. Na sve to, visoka sam 187cm dok su moje drugarice 163cm a svi decaci koje poznajem su ispod 185cm pa me malo blam, ne znam kako to da prevazidjem. Mislim da ste sve razumeli i da ne treba vise da pisem, cekam vase odgovore, iskreno se nadam da ce ih biti, sada mi bas treba pomoc a to ne mogu sama. "

To je njen problem, u komentare pisize misljenje i savete, svakako cu joj proslediti sve linkove kako bi ih videla. Caoo

1 коментар:

  1. Smatram da ne treba da se menjas zbog toga sto su svi takvi, ostani ono sto jesi, ali u srednjoj budi malo društvenija, neka se cuje i tvoje misljenje♥

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...