петак, 07. август 2015.

Krstarenje Crnogorskim primorjem ⛵

Volite li da se vozite brodićem? Oduvek mi je bila želja da odem na neko krstarenje koje bi trajalo celi dan, ili možda duže? Pa, juče mi se ukazala Prilika da odem na kratkotrajnu vožnju brodom u obilazak Čanja, Sutomora, Kraljičine plaže, kao i okolnih plaza. Vozili smo se brodom 'Montenegro' i bilo mi je super. Trajalo je kratko i nisam videla sve što je najavljeno, ali ipak sam se super provela. Uživajte u slikama. :)
Plaža u Čanju



Čanj

















16 коментара:

  1. Slike su ti predivneee, i ja isto obožavam krstarenja i svaki put kad idem na more ja obavezno idem na krstarenje. :D <3

    http://maketheworldbetter9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su predivne! Bila sam u Čanju ali se ne sećam baš svega. Nadam se da si se divno provela! :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!Slike su prellepe.Takodje idem skoro svake godine u Crnu goru na more,pa se tu podrzumeva i voznja brodicemm...

    ОдговориИзбриши
  4. Koje lijepe fotografije❤️
    Novi post o Lushu : http://rivinsvijet.blogspot.com/2015/08/5-best-from-lush.html

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi je da ti se ispunila želja! Nadam se da ćeš u budućnosti imati prilike da odeš i na veća krstarenja i vidiš još mnogo lepih stvari i da napraviš još dosta ovakvih divnih slika☺

    P.S: Samo bi, po meni, bilo malo lepše da su slike većeg formata. Mislim možda i jesu, ali ih ja vidim jako sitno. :(

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, hvala ti. Pisala sam na telefonu i nisam primetila da su male, sledeći put ću ih uvećati. :) <3

      Избриши
  6. Odličan post :) Slike su prelepe :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Obozavam voznju brodicem. Pre par godina sam bila smestena u Sutomore i bas smo isli brodicem na Kraljicinu plazu gdeje bas kraljevski. Inace i kada odem negde sa strane na more volim izlete brodicem.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...