понедељак, 10. август 2015.

Back to school with Bojana #1 - Kupovina pribora




Vratila sam se sa mora, avgust je već počeo, a sa sobom donosi seriju back to school postova. Škola se bliži, ovaj raspust je jako brzo prošao, verujem da nikome od nas nije svejedno kada pomislimo na to da je prvi septembar odmah iza ćoška. Prvi post iz ove serije, kao što vidite, odnosi se na kupovinu pribora.

Iskreno, ovaj deo priprema za školu obožavam. Kada uđem u knjižaru, a tamo sve šareno, razni dezeni, sveske, olovke, markeri.. Obožavam onaj miris neupotrebljenog školskog pribora. Da li vam se nekada desilo da ste došli tamo, kupili gomilu stvari, a onda došli kući i shvatili da ste zaboravili nešto? Ili, ste kupili previše nepotrebnih svezaka? A o računima da ne govorimo, znaju se tu naći jako velike cifre. Epa, ako imate ovih problema, nastavite da čitate ovaj post.

Ovo su pravila kojih se morate pridržavati dok planirate, i idete u samu kupovinu, u suprotnom doćiće do grešaka koje sam nabrojala u predhodnom pasosu:

-Desetak dana pre nego što odete u kupovinu obavezno sastavite listu. Pogledajte koje predmete ćete učiti, odlučite se kakve sveske želite, da li vam je potrebna pernica, a tu su i lenjiri, šestari, blokovi, olovke, gumice, hemijske, korektor, markeri i šta sve još. 
-Ukoliko se par dana nakon sklapanja liste setite još nečega, obavezno to zapišite. A pored svake stavke napišite i cenu, ukoliko ne znate tačno, slobodno uvećajte (tipa, sveska košta 16 dinara, vi napišite 20) i vaš pravi račun će iznositi manje od planiranog, a to je svakako bolje nego da imate manje novca nego što treba. -Ne učite na pamet, već kada odete u knjižaru, ponesite spisak i uzimajte stavku po stavku. 
-Odvojte neko vreme za kupovinu, i uzimajte pribor u bojama, da sve to izgleda veselo i da vas motiviše u onim danima kada vam se ne uči.

Ovo je sve što sam planirala da vam kažem u sklopu ovog posta, uskoro očekujte i naredne BackToSchool serije. Nadam se da vam je ovo pomoglo, i da ćete se pridržavati bar nekih pravila, vidimo se!





9 коментара:

  1. Odličan post :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post kao i blog<33 Ako mozes pogledaj moj blog i uclani se ako ti se svidja :))
    llis9.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Imas dobre savjete. I ja radim ovo sa popisom i tim da uvecam cijenu pa mi bude drago kad potrosim vise od ocekivanog :D

    Pogledaj moj blog :) <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. *manje. Da, ta metoda mi je odlična. Pogledaću tvoj blog, hvala <3

      Избриши
  4. lep post! i ja uvek volim da uzimam sto vise markera ili flomastera u razlicitim bojama, to mi pomaze kad ucim :D
    Molim te lajkuj moju novu fejs stranicu

    Isidora
    https://www.facebook.com/highheelpoodle?ref=hl

    ОдговориИзбриши
  5. Ja nikad ne pravim spisak, pa tako i zaboravim nesto. Uvek kupim previse svezaka. Takodje obozavam kupovinu pribora, ali ne i njihovo koriscenje. Mislim ko jos voli da uci haha. Odlican post, srecan polazak u prvi razred! :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...