петак, 14. август 2015.

Back To School With Bojana #3 - Outfits


 I, kao što sam obećala, danas idu autfiti za školu. Ovo nisu moje slike, našla sam ih na internetu. Ja sam danas bila u kupovini odećee, nisam kupila dosta toga ali sam pre pre pre zadovoljna, sniženja su neverovatna a odeća prelepa. Pa, krenimo odmah!



#1. Ovaj autfit je za malo hladnije dane. Mnogo volim ovakve dukserice, jakoo su dobre, udobne, a i lako se kombinuju. Sviđa mi se što su farmerke roze boje, tako da su otvorile kombinaciju, tako da ne izgleda previše tamno. Vrlo je jednostavna, ali mi se dopada.
Ocena: 10/10


#2. Takođe kombinacija za hladnije dane. Obožavam ovako spajanje boja, farmerice u bordo boji su pun pogodak, a i ostatak kombinacije mi je sjajan, ova torba se tu našla, nije da ne valja, ali ja bih je izbacila, tj. nosila bih obični ranac, kao i svakog drugog dana. Odlična kombinacija!


#3. Ovo mi je mnogo slatko. Sviđaju mi se ovakve farmerice, i odlično idu na starke, pa bih umesto ovih čizmica stavila palitke starke, mada i one mogu proći. Uz široku majicu kratkih rukava i kariranu košulju, super je. Može se nositi i bez ešarpe, ali ona uvek začini kombinaciju, tako da je i ovako odlično!


#4. Ah, ovo me podseća na more, pa tako baš volim da nešto slično obučem u školu. Kombinacija je bez ikakve greške, meni je ovo sjajno, mada sam ljubitelj uskih farmerki, a ove se čine malo šire, možete obući i jedne i druge, mada mi se ova kombinacija više slaže sa uskim.


#5. Koliko obožavam ove dzempereee, predivni su, obični, u nekim neutralnijim bojama, uz svake farmerice, ma odlični! u ovoj kombinaciji izgledaju sjajno, i za školske dane, malo hladnije, ovakva kombinacija je idealna. Naravno, zanemarićemo ovu torbicu i zameniti je rancem (ili velikom torbom, zavisi u čemu nosite knjige). 


#6.U nekim školama, majice na bretele su zabranjene, ali ako kod vas nisu, ovo je super kombinacija, naravno, ako ove providne sandale zamenimo belim starkama ili nekim drugim patikama. Nekako nežno, a udobno, super je i lepo izgleda.


#7. Opet bordo farmerice? Kao što rekoh, prelepe su mi, kao i teksas jaknice, opet ćemo umesto torbe dodati školski ranac, a kombinacija je prejednostavna, a opet predivna, odlična za školske hodnike.


#8. Iskreno, ne volim ovakve majice, ne kažem da su ružne, ali ne volim ih, umesto nje, tu bih stavila običnu belu majicu, ili neku sa jednostavnim printom, čizmice bih zakopčala do kraja i savršeno, odlična kombinacija. Definitivno imate moju preporuku za ovako nešto.


#9. Pored bordo, volim i bledo zelene farmerice, imam jedne i jako su lepe i lake za kombinovanje što im daje veliki plus. Ova kombinacija mi je skroz okej, i mislim da baš lepo izgleda, opet, ja bih tu stavila neke plitke nike patike, ili starke, ali to možete sami odlučiti, i staviti bilo šta što se vama dopada.

To je to, nadam se da su vam se ovi autfiti dopali, utiske mi pišite u komentare, a novi post izlazi uskoro, vidimo se.










14 коментара:

  1. Dopadaju mi se sve kombinacije ,najviše bih izdvojila prvu,treću i zadnju.Te mi se najviše dopadaju.Post je lep

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post! Svi outfiti mi se jako dopadaju. mislimd a imaš smisla za modu. ♥

    Novi post ---------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divne kombinacije i jako pristojne za skolu! Meni se gotovo sve dopada! ♥:)

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Najbolje su mi prva i cetvrta nista ne bih mjenjala :)
    Ova torba sa sovom mi je slatka, ali nikad to ne bih nosila haha
    Mozda na plazu za rucnike haha :)
    Super si :D

    Posjetite moj blog :) <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sto se tiče torbe, ja uglavnom nosim sporcke rančeve. Hvala <3

      Избриши
  5. Sjajni su outfiti. :) Najviše mi se dopada 6.,nekako je u mom fazonu. :)

    ečyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Svi outfiti su najsladji i stvarno ne mogu da se odlucim za najlepsi <3!Sjajnoo <3!

    ОдговориИзбриши
  7. Svi su slatki, a prvi je skroz u mom fazonu. :)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...