понедељак, 24. август 2015.

Summer Night routine - Collab With Milica

Heej, nisam pisala par dana, nisam bila kući, ali potrudiću se da do škole postovi idu svaki dan. Danas radim summer night routine sa Milicom sa bloga Miličin kutak (http://milicinkutak123.blogspot.com/). Još od početka planiramo da uradimo neki collab post, ali tek smo sada došle do toga. Pročitajte njen post, i zapratite je! Da ne bih dužila uvod, krećemo odmah.

Moja rutina počinje kada uveče odem u kupatilo da se spremim. To je obično oko 21:30h leti. Prvo se istuširam ovom avonovom kupkom. Ima 500ml i prelepo miriše. Ukoliko imam vremena i raspoložena sam, sipam ovaj proizvod za penu, tj. on se sipa u punu kadu pod mlazom vode i onda stvara penu, a uz to, miris je prelep.


Nakon što završim tuširanje, obučem pidžamu i stanem pred ogledalo. Pre svega operem zube. Trenutno imam kolgejt četkicu i pastu za zube, mada to nije uvek slučaj. Kasnije se umijem i očistim lice.U zavisnosti od raspoloženja, stavim ili ovaj avon 3 u 1 ili kokosovo ulje. Moja koža je masna do normalna, nakon ovog avonovog proizvoda primetim da je hidrirana i manje masna, a od kokosovog ulja mi se maknu bubuljice. Eh sad, ja nemam neki veliki problem sa bubuljicama, ali znaju ponekad da izađu, nekada se desi da ih kokosovo ulje upali, a nakon toga skloni. Ono je jaako masno, i ne stavljam ga često na lice jer se još više izmasti, ali redovno ga koristim za kosu. Najžešće je što na pakovanju piše da je za kosu, a ja ga koristim za sve i svašta hahaha.



Nakon čišćenja lica, volim da na ruke i noge namažem mleko za telo, koristim ovo iz avona, nisam sigurna kako bi trebalo da miriše, badem, ili tako nešto. Ali meni ima miriš čokolade i nakon toga se sat vremena mirišem jer je divno.

Ukoliko sam umorna, čim izađem ležem u krevet, uzimam knjigu (trenutno čitam Tračaru), iščitam deo i zaspim, a ukoliko ne (to je češći slučaj), sednem za kompjuter, uključim PLL i gledam dok mi se ne prispava. :)

To je bilo to što se tiče moje noćne rutine. Nadam se da vam se post dopao, možda danas objavim još jedan. Do tada mi pišite utiske i ne zaboravite da pročitate Milicin post, i postanete čitalac njenog bloga. Link je gore. :)


4 коментара:

  1. Odlican post kao i Milicin :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Imamo sličnu rutinu , super napisano ! ☺♥♥
    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post, Bojana! Baš mi je drago što smo uradile collab! Super je ispalo sve! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Super post!Rutina nam je slicna <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...