среда, 26. август 2015.

Back To School With Bojana #6 - Kako savladati fiziku i hemiju



Da odmah kažem, ovo je poslednji post u kojem vam konkretno govorim kako da naučite koji predmet, u ovom slučaju fiziku i hemiju. Kako se ne bi odužilo krenuću odmah!

Fizika je po meni potpuno okej, nikada je preterano nisam učila, osim pred testove.. Bitno je da nakon svake lekcije izvučete sve formule i definicije, na jedan papir, odvojeno. Uradite par zadataka i gotovo. A kada vam nastavnica najavi test, par dana ranije krenete sa učenjem. Obnovite sve formule i dobro ih naučite, evo kako to lakše da uradite. Počnite sa osnovnim zadacima, ako ne znate formulu, pogledajte, kada uradite nekoliko sličnih zadataka, mehanički ćete zapamtiti odredjenu formulu, bez toga da je ponavljate do iznemoglosti. Bitno je da znate i sve definicije, za svaki slučaj. Pred čas još jednom obnovite sve formule i spremni ste. A kada dobijete zadatak, dobro razmislite šta on zahteva tj. koju formulu traži, i tek tada počnite sa rešavanjem.

Hemiju sam prošle godine zamrzrla, zbog nastavnice. Posle svake lekcije izdvojte sve na papir, pre svega definicije i tekst, naučite to, a potom pređite na formule. Njih ima previše, i bolje je da naučite kako se gradi neka reakcija, ako me razumete, i kada budete znali taj nastavak formule, koji je uglavnom sličan, neće biti teško da napišete reakciju koju vam nastavnica postavi. Predlažem da pre polaska u školu obnovite sve simbole jer bez njih ništa ne možete. :)

Mislim da sam ova dva predmeta najlošije objasnila, ali ne postoji ništa što bih dodala, jednostavno, svi predmeti se uče na sličan način, a ja se iskreno nadam da vam je ovo barem malo pomoglo. Novi post uskoro, do tada, čitajte i komentarišite objavljene. :)

10 коментара:

  1. Sve što si rekla je istina , svi saveti su jako korisni. Za hemiju se slažem , vrlo je bitno naučiti sve te silne formule , mada i definicije ima dosta , a nama nastavnik zahteva sve iz definicije napamet plus komplikovane zadatke ...

    http://janacornerfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja ću sada dobiti fiziku u 6. i ranije sam se baš baš plašila,ali sada su mi neke osobe rekle svoja iskustva i čini mi se da nije teška.Kao što si i ti rekla,bitno je samo da se nauče formule i ostalo neće biti problem. :)

    elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala, ja ove godine dobijam fiziku :)
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Kod fizike i hemije jako je bitno uciti redovno i to istog dana kada je bila nastava, dok je jos sveze. Najbolje je kupiti posebnu svesku i tu pisati formule dok ih ne upamtimo. Ja sam sa normalnim ucenjem fizike krenula tek u drugoj srednje jer sam dobila prestrogu profesorku tako da nisam ucila nista drugo osim tog predmeta, ali bukvalno. Samo veliki trud i rad ce uciniti da savladate ova dva predmeta. I ja sve ovo ispisah a ne rekoh da si dala odlicne savete! Sjajan post, svima ce pomoci! ♥:)x

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post!! Ja sad dobijam hemiju! Prosto ne znam šta da očekujem! Da li je teška? Šta se uči? Kakva je nastavnica (ova iz moje škole neka starija žena)? Uh...

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bez straha. Zavisi kako je gledas, nekima je teska a nekima ne. Uči se baš svašta i ukoliko se potrudiš može biti jako zanimljiva. Na početku ćeš učiti teoriju i potrudi se da je dobro savladaš jer kasnije polako kreću formule, simboli i još štošta. A sto se nastavnice tice, ne slušaj šta drigi govore, svako ima svoj utisak, a ti se potrudi da joj se dopadneš, bez ulizivanja i sličnog. :) srećno!

      Избриши
  6. Odličan post,kao i saveti.... :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlično! Jako koristan post, pogotovo meni jer ću ove godine dobiti fiziku!

    Novi post na mom blogu ------------------------------> zarinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Joj hvala ti puno ja sada dobijam fiziku jadna ja hahah

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam upisala fiziku. U osnovnoj je prelaka. Samo se treba malo paziti na satu i sto je najvaznije povezivati lekcije i formule. A u srednjoj je malo teza, ali uz redovno vjezbanje je lagana :)
    A sto se tice kemije, obozavala sam teoriju. Ali zadatke bas i nisam.
    Odlican ti je post :)
    I ja sam tako zbog profesorice zamrzila emgleski. Ali eto ;)

    Pogledajte moj blog ako zelite <3

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...