субота, 11. јул 2015.

Photo challenge - day 8

Da li ste zaboravili ovaj izazov? Redovno sam slikala, ali želela sam da izbacim sve slike odjednom, tj. Nekoliko slika. Moram priznati, najteže mi je palo fotografisanje životinje, tada sam bila na selu i celoga dana sam jurila leptirove i slične insekte ali ništa. Svidela mi se jedino forografija pauka, ali ona je najteže uslikana jer se jakoo plašim paukova i bukvalno sam drhtala, no, na kraju sam uslikala nešto potpuno drugačije, pa pogledajte sami!


#Day2 - beauty proizvod
Odabrala sam ovaj karmin, jer tog dana nisam imala baš mnogo toga kod sebe, ali mislim da je okej slika.


#Day3 - životinja
Kao što rekoh, ubedljivo najteže, pored bezbroj neuspelih fotografija raznih insekata, odlučila sam se za mačku. Ali, moj brat ju je na smrt isprepadao toga dana, pa nije htela ni prići mom objektivu, pa čak ni meni, uz mnogo truda - uspela sam!


#Day4 - hrana
Te večeri, ovo sam napravila sebi kao užinu, pa mi se učinilo zgodno da to uslikam!


#Day5 - voće
Upravo sam primetila da sam pobrkala brojeve fotografskih dana, ali, oprostite mi, pišem napamet. Ovo je moja fotografija voća, tj. maline.


#Day6 - omiljeni parfem
Ovo nije moj omiljeni parfem, ali, trenutno se pronašao kod mene pa nisam mogla ni jedan drugi uslikati.


#Day7 - Piće
Juče sam celi dan pila samo vodu, predveče sam napravila nešto što se može nazvati smuti, ali više nije bilo dnevnog svetla kako bih vam slikala.

Osmi dan je danas, imam fotografije, ali nisam stigla da ih uredim pa ću ih ubaciti u nekom narednom postu. Da li vam se dopadaju ove? Jel još neko od vas fotografisao?


Bojana👑



8 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...